eriknor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Solen overtar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fantastisk lys Erik. Lenke til kommentar
WidOls Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Lyset, fargene, komposisjon, alt sitter, bra. Lenke til kommentar
hegebeta Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Utrolig bra både med lys og komposisjon. Liker spesielt godt hvordan trærene bak tåkelyset så vidt er synlige Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Flott lys i et teknisk godt bilde, her må du gå oftere for å holde den igjengrodde stien åpen Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Slutter meg til de øvrige her. Berre lekkert. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det er sjelden jeg deler ut 6`ere, men her skal du få en. Glimrende! Det får være kommentar godt nok. Lenke til kommentar
RagnarKH Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Synes du har fanget et veldig flott lys. Tåke er jo fotogent så det holder. Hvis jeg skal mene et eller annet så kunne jeg godt tnekt meg at kontrastene ble øket en smule fra bakken og opp slik at solstrålene ville være mer fremtredende. Og skal jeg si enda mer så vil jeg si : NICE !!! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dette var meget bra, men kanskje ett lite kutt øverst. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Glimrende Erik. Dette ble kjempemessig. Kanskje dette hadde gjort seg i SH også????? Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Virkelig flott... Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nydelig lys og farger Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det gjelder å være ute til rett tid. Det har du helt klart vært her. Synes du er veldig flink til å "finne lyset" morgen og kveld. En meget god egenskap. Dette er et bilde som forandrer ganske mye karakter om du klipper litt av toppen. Uten at jeg sier at du skal gjøre det, men for andre kan det sikkert være artig å se hva jeg mener og det kan man enkelt gjøre her ved å scrolle nedover og la noe av bildet forsvinne oppover. Om du tar et par cm av toppen vil øynene bevege seg helt anderledes når du ser opp på bildet enn det gjør med originalen. Meget flott jobb, Erik. Synes du har levert bra i det siste! 2 Lenke til kommentar
Gunnar Skogan Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dette var veldig flott med godt lys og dybde Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fantastisk , rolig og behagelig bilde Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette er virkelig bra ! Du gjennskaper virkeligheten slik at jeg føler at jeg er tilstede. Lyset er fantastisk og linjer og fargetoner er med og skaper dybde til bildet. Er enig at ett kutt oppe gir ett annet bilde og mer oppmerksomhet mot forgrunnen. Men jeg synes lyset og strålene gjennom morgentåka er det som "gjør" bildet og foreslår faktisk ett kutt nede for å fremheve dette enda mer. Prøv ett kutt rett over den høyre stolpen ! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Takk for alle positive tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk. Som noen av dere sier, er det alternative muligheter her med kontrastøkning, svart/hvitt og noe cropping. Bildet er veldig lite behandlet i etterhånd. Måtte justere eksponeringen noe og la på litt fargemetning. Ingen oppskarping eller kutt. Det er i seg selv ikke noe mål, men syns likevel det er bra å treffe riktig når jeg tar bildet. Lenke til kommentar
Harald65 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Gir en sekser på dette. Her har du truffet på alt. Nydelig komponering og farger.Plaseringen av gjerdet gjør også mye av bildet. Dette kan en ha på veggen.. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Whaw,dette er det råeste jeg har sett,stum av beundring,6`pluss fra meg.. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette var flott, nesten magisk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg