Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Skjønner meg ikke på damer


Anbefalte innlegg

 

 

Damer vil at vi alltid skal dilte etter dem, syns det skal gå begge veier jeg :)..

 

Så du hadde ikke kommi du heller ?? :roll:

 

Hehe.

 

Joda, hadde jeg hatt en skikkelig avtale hadde jeg kommet, og dersom jeg ikke kunne likevel, ikke hadde lyst likevel eller feiga ut hadde jeg sendt en melding om at jeg ikke kunne bla bla bla. Men dersom jeg av en eller annen grunn følte han skulle sendt en melding om noe mer så kunne det hende jeg ikke hadde kommet. Altså hvis jeg hadde følt det var noe uklart med avtalen kunne jeg funnet på å vente til han hadde tatt kontakt igjen, og dersom han ikke gjorde det hadde det vært dumt :p

 

Wow! Dette var forvirrende saker altså. At det går an å overanalysere ting på denne måten... Derfor det er bedre å bare ringe å spørre i stedet for å leke katt og mus hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok jeg ga opp. Skrev til henne nå: "Hei..Hvorfor kom du ikke på vorset på lørdag egentlig? Trodde vi skulle ut å feste sammen :yes: Mulig jeg ga rimelig vagt invitasjon, men du skrev tross alt at du var med?"

 

Bra! :) Hva svarer hun?

 

 

"Jeg hørte ikke noe på lørdag, å ville ikke være pushy eller no så jeg bare ble med jentene rett ned i gata ved meg isteden jeg :S Det ble bare litt sånn, dagen gikk så fort. Vurderte å sende sms, men jeg tenkte at du kansje hadde sendt meg en sms med hvor det var og sånn om det var meningen at jeg skulle være der ...."

 

Vi har blitt enige om å møtes til helgen nå :)

 

Skikkelig etterdilting å spørre så sent. Også pr. sms a, gitt? :hm:

 

Ja for det er så viktig å ta det pr. tlf. Spiller liten rolle mener nå jeg. Hun jobber ganske mye så jeg aner ikke når det passer å ringe uansett. Hadde jo egentlig ikke tenkt å spørre, så det blei seint ja.

Endret av sls12
Lenke til kommentar

Jeg tar kontakt og sender kun 1-2 sms, hvis hun ikke svarer og jeg oppdager at hun svarer andre så tar jeg direkte kontakt og sier ærlig at jeg avviser henne i det samme jeg sender melding og lignende. Så svarer jeg ikke mer.

Vær iskald, så vet jenter at gutter godtar ikke å krype til korset! "¤#&%¤(/#¤%#"

Lenke til kommentar

 

"Jeg hørte ikke noe på lørdag, å ville ikke være pushy eller no så jeg bare ble med jentene rett ned i gata ved meg isteden jeg :S Det ble bare litt sånn, dagen gikk så fort. Vurderte å sende sms, men jeg tenkte at du kansje hadde sendt meg en sms med hvor det var og sånn om det var meningen at jeg skulle være der ...."

 

 

Flott at det ordnet seg da :) Håper dere får det bra til helgen :)

Lenke til kommentar

Kjempebra! Så mye bedre å faktisk spørre enn å gå rundt og overanalysere og lage egne forklaringer i eget hode basert på hvordan man tror "jenter er". Forhold deg til det individet du er med, ikke et abstrakt PUA-begrep om "jenter". :)

 

Asså, man må jo basere det på hvordan man tror jenta reagerer. Hvis jeg tror at jenta liker at man er frampå så gir jeg bånn gass, sant. Akkurat som om hvis man skal leke gentleman og varte opp skikkelig fissefine jenter. Noen liker det, noen ikke.

 

Hva vet du egentlig om PUA? :cool:

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har forstått er at de er enklere enn man tror. Bare si akkurat det du tror a vil høre så funker det liksom.

 

Akkurat i din situasjon så må du konfrontere henne med det og skape drama, da a føler seg som høna på egget, sant. Etter det må du si alle de riktige tingene og så endelig får du snøret i bånn.

det blir for dumt å lyve til en jente. vi hater løgner. det beste er å være ærlig! Jeg er jente, og jeg vet hvor hardt det er å vite at de lyver!

Lenke til kommentar

Ok, så du mener jeg skal spørre om hvorfor hun ikke kom?.. sorry.. jeg har selvrespekt :p. Likte hun faktisk, tenkte lite på sex. Har flere andre jeg kan ha det gøy med :). Håper noen lure damer kan svare!

 

Eneste jeg kan tenke meg jeg dreit meg ut på, var at jeg var litt for overlegen. Hun som måtte spørre om å få kline med meg. Var ikke meninga å være overlegen, bare stresser ikke.

Hei!

Alle kommer til meg for å snakke om kjærlighetslivet. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg er en ungdom. Hun har sikkert sine grunner, og kanskje hun glemmer det. Jeg har en uvane å glømme ting og tid. Mange gutter liker en jente, på grunn av kroppen. De vil gjerne ha sex med damer. Men når du ikke tenkte så mye på sex, så liker du henne virkelig. Jeg mener da at du burde være ærlig. Jeg vet heller ikke om du har snakket med henne senere etter denne tråden. Men jeg gir deg nå et tips hva jeg mener. Si at du liker henne virkelig, si at du ble skuffet for at hun ikke dukket opp. Vær ærlig med henne. Jenter liker at gutter viser følelser, stol på meg. Men prøv å møt kværandre uten fest, kanskje ta en kopp kaffe eller på en ordentlig resturang ? :)

Lenke til kommentar

Generelt sett er jeg bare såpass gammeldags at jeg har mye mer tro på kommunikasjon angående det man lurer på direkte til den det gjelder, enn at man skal spekulere og (over)analysere basert på hva man tror (eller frykter) vedkommende vil mene, si og gjøre.

 

Jaha, men som oftest kommer man ikke langt med hei, lyst te å ligge? Er jo stort sett det første som streifer tankene når jeg ser en het høne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...