Lykke-lita Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sant sant.. damer ass.. . Kommer nok ikke til å ta kontakt, er ganske sta som person, men greit å høre litt hva andre mener. Hehe, da er det ditt tap. Kan hende hun er like sta selv. Hadde det vært meg hadde jeg vært akkurat like sta som deg og dere hadde aldri kommet videre. Er en jeg ventet og ventet på at skulle ta kontakt med meg igjen, vi har gått fra å date til å kun si hei hvis vi treffer på hverandre tilfeldig. Det hadde nok aldri blitt noe mer mellom oss uansett, men hadde nok blitt bedre kjent dersom en av oss hadde tatt initiativet. Men er du sta så er du sta Lenke til kommentar
sls12 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Sant sant.. damer ass.. . Kommer nok ikke til å ta kontakt, er ganske sta som person, men greit å høre litt hva andre mener. Hehe, da er det ditt tap. Kan hende hun er like sta selv. Hadde det vært meg hadde jeg vært akkurat like sta som deg og dere hadde aldri kommet videre. Er en jeg ventet og ventet på at skulle ta kontakt med meg igjen, vi har gått fra å date til å kun si hei hvis vi treffer på hverandre tilfeldig. Det hadde nok aldri blitt noe mer mellom oss uansett, men hadde nok blitt bedre kjent dersom en av oss hadde tatt initiativet. Men er du sta så er du sta Du ga meg faktisk enda et argument for å ikke ta kontakt. Vet ikke om det er vits å bli kjent hvis da begge er like sta.. høres ut som det kan bli en del problemer seinere hehe ;D Endret 24. oktober 2011 av sls12 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Vet ikke om det er vits å bli kjent hvis da begge er like sta.. høres ut som det kan bli en del problemer seinere hehe :DD Hehe, vil du ikke så vil du ikke, ditt valg. Men nå vet du hva jeg som jente mener. Du får ha lykke til uansett! Lenke til kommentar
sls12 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Vet ikke om det er vits å bli kjent hvis da begge er like sta.. høres ut som det kan bli en del problemer seinere hehe :DD Hehe, vil du ikke så vil du ikke, ditt valg. Men nå vet du hva jeg som jente mener. Du får ha lykke til uansett! Takk .. som mann er det viktig å ha ryggrad ! Endret 24. oktober 2011 av sls12 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du fremstår som litt overlegen, ja. 3 Lenke til kommentar
sls12 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Du fremstår som litt overlegen, ja. Maybe.. tok jo allerede kontakt dagen etter vi møttes, føler jeg egentlig har bare tilpassa meg tempoet hennes. Virka som hun ville ha en reaksjon idag, men hun kunne jo selv ha nevnt vorset elns. Endret 24. oktober 2011 av sls12 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Takk .. som mann er det viktig å ha ryggrad ! Forresten så forventer jeg nesten at gutten tar videre kontakt med meg dersom han er interessert. Gjør han ikke det regner jeg med at han ikke er det. Jada, jeg er redd for å bli avvist og jeg vil for all del ikke virke desperat. Slik er min tankegang, vet andre jenter som tenker på samme måte. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 altså det er ikke snakk om desp eller ikke desp. det må du forstå. det er snakk om hva du vil ha og hvor langt du er villig til å gå for å få det. i dette tilfellet var det ikke særlig langt, gitt. 1 Lenke til kommentar
sls12 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Takk .. som mann er det viktig å ha ryggrad ! Forresten så forventer jeg nesten at gutten tar videre kontakt med meg dersom han er interessert. Gjør han ikke det regner jeg med at han ikke er det. Jada, jeg er redd for å bli avvist og jeg vil for all del ikke virke desperat. Slik er min tankegang, vet andre jenter som tenker på samme måte. Ja men det var jo det jeg gjorde. Tok kontakt allerede dagen etter søndag og mandag og da ba jeg henne sende sms istedenfor. Hadde forsåvidt tenkt å be henne ut når hun sendte meld ev. ringe. Så endte jo opp med at hun spurte meg, og da ordna jeg jo vors osv. med en gang og inviterte henne, forventer da at man dukker opp... Lenke til kommentar
sls12 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 altså det er ikke snakk om desp eller ikke desp. det må du forstå. det er snakk om hva du vil ha og hvor langt du er villig til å gå for å få det. i dette tilfellet var det ikke særlig langt, gitt. Det har litt med det å gjøre at når hun endelig sendte sms flere dager seinere så sto det bl.a. "sorry, at jeg ikke har sendt meld, dagene har gått i ett". Høres ut som en dårlig unnskyldning spør du meg. Altså da følte jeg at det kanskje var greit å ikke stresse. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Åå, hvorfor gjøre det så vanskelig, bare spør ho! Så er du ferdig med saken.. 2 Lenke til kommentar
sls12 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Åå, hvorfor gjøre det så vanskelig, bare spør ho! Så er du ferdig med saken.. Damer vil at vi alltid skal dilte etter dem, syns det skal gå begge veier jeg .. Så du hadde ikke kommi du heller ?? 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 1. Hvorfor generalisere dette til å gjelde "damer"? Du har en uavklart situasjon med ei dame, og det snakkes om hvor rare "damer" er. Hva med å se på individet fremfor å generalisere på den måten? 2. Jeg har aldri forstått hensikten med å gå rundt og spille spill. Kanskje hun sitter på andre siden og analyserer på samme måte og finner ut at hun ikke skal spørre om dette. Så sitter dere og sturer og analyserer på hver sin krok, og innbiller dere at det er noen "regler" som sier at dere ikke skal ta prate om dette. Hva i alle dager er dette for noe tull? Vær voksen og spør henne? Hvis du ikke kan kommunisere om noe så enkelt, så virker ikke forholdet liv laga. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Damer vil at vi alltid skal dilte etter dem, syns det skal gå begge veier jeg .. Så du hadde ikke kommi du heller ?? Hehe. Joda, hadde jeg hatt en skikkelig avtale hadde jeg kommet, og dersom jeg ikke kunne likevel, ikke hadde lyst likevel eller feiga ut hadde jeg sendt en melding om at jeg ikke kunne bla bla bla. Men dersom jeg av en eller annen grunn følte han skulle sendt en melding om noe mer så kunne det hende jeg ikke hadde kommet. Altså hvis jeg hadde følt det var noe uklart med avtalen kunne jeg funnet på å vente til han hadde tatt kontakt igjen, og dersom han ikke gjorde det hadde det vært dumt Lenke til kommentar
sls12 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) 1. Hvorfor generalisere dette til å gjelde "damer"? Du har en uavklart situasjon med ei dame, og det snakkes om hvor rare "damer" er. Hva med å se på individet fremfor å generalisere på den måten? Altså er jo tross alt i den rekkefølgen det går: gutten skal sjekke opp dama, spørre om nr osv. 2. Jeg har aldri forstått hensikten med å gå rundt og spille spill. Kanskje hun sitter på andre siden og analyserer på samme måte og finner ut at hun ikke skal spørre om dette. Så sitter dere og sturer og analyserer på hver sin krok, og innbiller dere at det er noen "regler" som sier at dere ikke skal ta prate om dette. Hva i alle dager er dette for noe tull? Vær voksen og spør henne? Hvis du ikke kan kommunisere om noe så enkelt, så virker ikke forholdet liv laga. Jeg spiller ikke, jeg inviterte, hun kom ikke. Underholdende å høre andres meninger, lettere for meg å bestemme meg også. Endret 24. oktober 2011 av sls12 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Jo, når du analyserer og snakker om at du ikke kan stille henne et enkelt spørsmål for å få svar på noe du lurer på, så spiller du et spill. Fordi du antar at det å spørre om noe slikt vil bety noe annet. Det blir for dumt. "Altså er jo tross alt i den rekkefølgen det går: gutten skal sjekke opp dama, spørre om nr osv." Hvor har du disse reglene fra? Endret 24. oktober 2011 av Tabris Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er dame å nei jeg hadde ikke tatt kontakt. nå er ennå jeg sånn at om jeg lager en avtale følger jeg opp uansett og dukker det opp noe anna så gir jeg beskjed. Trodde det var vanlig jeg Lenke til kommentar
sls12 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Jo, når du analyserer og snakker om at du ikke kan stille henne et enkelt spørsmål for å få svar på noe du lurer på, så spiller du et spill. Fordi du antar at det å spørre om noe slikt vil bety noe annet. Det blir for dumt. "Altså er jo tross alt i den rekkefølgen det går: gutten skal sjekke opp dama, spørre om nr osv." Hvor har du disse reglene fra? Det er jo det jenter vil stort sett. Bare diskuterer, ikke noe annet Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Igjen denne generaliseringen. Hva med å se på jenter som individer, og ikke en homogen gruppe som ønsker det samme, etter de regler du mener de liker? 3 Lenke til kommentar
sls12 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Damer vil at vi alltid skal dilte etter dem, syns det skal gå begge veier jeg .. Så du hadde ikke kommi du heller ?? Hehe. Joda, hadde jeg hatt en skikkelig avtale hadde jeg kommet, og dersom jeg ikke kunne likevel, ikke hadde lyst likevel eller feiga ut hadde jeg sendt en melding om at jeg ikke kunne bla bla bla. Men dersom jeg av en eller annen grunn følte han skulle sendt en melding om noe mer så kunne det hende jeg ikke hadde kommet. Altså hvis jeg hadde følt det var noe uklart med avtalen kunne jeg funnet på å vente til han hadde tatt kontakt igjen, og dersom han ikke gjorde det hadde det vært dumt Greit, siste delen er ikke logisk for meg, men sånn er nå jeg da. Anyway, hun gjorde valget om å ikke komme, ballen er i hennes halvdel nå. Hadde hun kommet, så hadde jeg nok vist en annen side og vi/jeg hadde ikke hatt noe tvil nå. Jeg synes det var dritbra at hun spurte om å feste med meg, derfor var det også naturlig for meg å gjøre "min del", altså ordne vors osv, følte jeg da hadde det ansvaret. Endret 24. oktober 2011 av sls12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå