Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Skjønner meg ikke på damer


Anbefalte innlegg

Møtte dame på fest forrige helg, hadde egentlig ikke planer om å sjekke henne opp men hun tok iniativ til samtale. Vi dro ut på byen etter det og hadde en dritbra kveld. Til og med når vi var ute så sa hun "jeg MÅ møte deg igjen osv" endte med klining osv.

 

På slutten av kvelden så ba jeg henne ta nr mitt(synes det er greiest), men hun hadde ikke strøm på mobilen, så hun sa bare at jeg skulle legge henne til facebook og sende henne melding. Tok kontakt dagen etter og vi sendte litt meldinger fram og tilbake. Samme gjorde vi på mandag og da skrev jeg om hun heller kunne sende sms(mer praktisk).

 

Hørte så ingenting før på torsdag hvor hun inviterte meg ut(vil feste med deg, hadde vært veldig hyggelig å møte deg igjen). Så spurte jeg om hun hadde noe konkret forslag, fest osv, men hun hadde ikke tenkt så langt.

 

Så ordnet jeg vorspiel+byen og inviterte henne. Sendte også meld dagen etter for å gi adresse osv og da skrev hun at hun skulle komme osv.

 

På lørdag dukket hun ikke opp, hørte ikke noe fra henne i det hele tatt. Jeg gadd rett og slett ikke ringe heller, følte det ble for dumt. Hun skrev endelig til meg på face idag, (hvordan var helgen osv), så nevner hun overhodet ikke avtalen eller noe... jeg spurte det samme, joda hun hadde hatt en topp helg osv.

Endret av sls12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg har forstått er at de er enklere enn man tror. Bare si akkurat det du tror a vil høre så funker det liksom.

 

Akkurat i din situasjon så må du konfrontere henne med det og skape drama, da a føler seg som høna på egget, sant. Etter det må du si alle de riktige tingene og så endelig får du snøret i bånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok, så du mener jeg skal spørre om hvorfor hun ikke kom?.. sorry.. jeg har selvrespekt :p. Likte hun faktisk, tenkte lite på sex. Har flere andre jeg kan ha det gøy med :). Håper noen lure damer kan svare!

 

Eneste jeg kan tenke meg jeg dreit meg ut på, var at jeg var litt for overlegen. Hun som måtte spørre om å få kline med meg. Var ikke meninga å være overlegen, bare stresser ikke.

Endret av sls12
Lenke til kommentar

Ja, jeg er på ingen måte noen ekspert sånn sett altså. Men hvorfor er det galt å spørre henne om hvorfor hun ikke kom? Er det liksom å måtte "krype til korset" eller noen sånt? :ermm:

 

Ja, blir for dumt fordi jeg mener vi hadde en avtale, så hvis hun da velger å "ignorere" det, så bør jeg strengt tatt gjøre det samme. Rett og slett ha selvrespekt eller "baller" :p

 

Kan jo være som sagt at jeg har fremtrådt altfor overlegent/uinteressert. Er det dessverre en uvane jeg har hvis jeg liker jenta jævlig godt med en gang.

Endret av sls12
Lenke til kommentar

Hmmm, jeg er jente da, så kanskje jeg kan svare.

 

Tror du bare kan spørre om hvorfor hun ikke dukket opp sist, om hun glemte det eller hadde noen annet? Men ikke gjør noe stort ut av det, ikke bli sur for at hun ikke kom. Om du spør om det eller ikke tror jeg ikke har noe å si på hennes videre interesse, men det er bare det jeg tenker.

 

Spør om hun vil finne på noe en dag

 

 

:)

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg er jente da, så kanskje jeg kan svare.

 

Tror du bare kan spørre om hvorfor hun ikke dukket opp sist, om hun glemte det eller hadde noen annet? Men ikke gjør noe stort ut av det, ikke bli sur for at hun ikke kom. Om du spør om det eller ikke tror jeg ikke har noe å si på hennes videre interesse, men det er bare det jeg tenker.

 

Spør om hun vil finne på noe en dag

 

 

:)

 

Om hun glemmer det, så er hun svært lite interessert. Var som sagt hennes forslag i tillegg.

Lenke til kommentar

Drit i henne.. Hele saken lukter ganske fishy.

 

Det eneste jeg kan tenke meg som er en begrunnelse som funker til hennes fordel, er at hun trodde at du skulle ta kontakt med henne den aktuelle kvelden. Du skulle kanskje ha ringt alikevel? Tenk om hun ser på det som at du avfeide henne?

 

Prat med henne. Så enkelt kan det gjøres, og da finner du fort ut om hun er en bitch eller om det hele var en misforståelse.

Lenke til kommentar

Drit i henne.. Hele saken lukter ganske fishy.

 

Det eneste jeg kan tenke meg som er en begrunnelse som funker til hennes fordel, er at hun trodde at du skulle ta kontakt med henne den aktuelle kvelden. Du skulle kanskje ha ringt alikevel? Tenk om hun ser på det som at du avfeide henne?

 

Prat med henne. Så enkelt kan det gjøres, og da finner du fort ut om hun er en bitch eller om det hele var en misforståelse.

 

 

Ja jeg ga vel ikke noe konkret adresse, jeg sa bare hos hvem og manglerud. Litt av den grunn at hun da selv måtte ringe dagen etter for å få adresse. Hun skrev "I'm in :) osv osv.

Lenke til kommentar

Ja jeg ga vel ikke noe konkret adresse, jeg sa bare hos hvem og manglerud. Litt av den grunn at hun da selv måtte ringe dagen etter for å få adresse. Hun skrev "I'm in :) osv osv.

 

Ja men dere pratet ikke om hvordan hun skulle komme dit, om hun skulle vente på deg, eller whatnot?

 

Som sagt, spør henne, da finner du veldig fort ut om hun faktisk er interessert eller ikke. Det burde ikke være farlig hvis hun faktisk liker deg også.

Lenke til kommentar

 

Om hun glemmer det, så er hun svært lite interessert. Var som sagt hennes forslag i tillegg.

 

 

Sant, men sikker på at ikke avtalen var litt vag? Nei, den var vel ikke det. JEg ville i hvert fall spurt var jeg deg.

 

 

Altså, hun spør veldig direkte: skal vi ta en fest sammen denne helgen, hadde vært veldig hyggelig å se deg igjen :)". Når jeg da ordner vors osv, så vet jeg ikke hva som er vagt, hun sa jo ja til å komme. Eneste som var vagt her var at jeg ikke skrev selve adressen.

 

Ja jeg ga vel ikke noe konkret adresse, jeg sa bare hos hvem og manglerud. Litt av den grunn at hun da selv måtte ringe dagen etter for å få adresse. Hun skrev "I'm in :) osv osv.

 

Ja men dere pratet ikke om hvordan hun skulle komme dit, om hun skulle vente på deg, eller whatnot?

 

 

 

Nei det gjorde vi ikke, men følte da at det var naturlig at hun da neste dag spurte om det :p...

Lenke til kommentar

Nei det gjorde vi ikke, men følte da at det var naturlig at hun da neste dag spurte om det :p...

 

Hvor godt kjenner du henne? Det som er naturlig for deg er kanskje ikke like naturlig for henne. Prat med henne du :p

 

 

Sant sant.. damer ass.. :D. Kommer nok ikke til å ta kontakt, er ganske sta som person, men greit å høre litt hva andre mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...