Athos2011 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen må ha hacket seg inn på min e-post konto for jeg har fått beskjed av noen av de som er på e-postlisten min at de har fått diverse e-poster fra meg, som jeg ikke kan kjennes med. Jeg ser på e-post leseren min at noen har prøvd å sende diverse salg- mailer fra min e-post konto. Hvordan løser jeg dette problemet? Jeg har Yahoo.no som e-post-leser. Jeg har forsøkt å kjøre full system scan med virus-programmet, men det ser ut til at det ikke har løst problemet. Svært takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du kan jo begynne med å endre passord. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 og lese trådene i foruemt for Antivirus og datasikkerhet (hvor denne tråden burde vært og hvor du lese hva som må gjøres for å være sikker på at din maskin ikke er smittet med virus/trojanere). Her klan også ditt passord til mailsystemet være stjålet på annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå