tomsi42 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Det er vel mer sannsynlig at de blir kjøpt opp uten å gå dukken? Inntjening blir jo, ihvertfall i prinsiippet, i liten grad påvirket av aksjekursen. Firmaet går nok ikke dukken, nei. Blir kanskje splittet opp og solgt til flere. Eller at kameradelen splittes ut og selges. Sistnevnte er nok mitt tips. Personlig håper jeg kameradelen ikke blir kkjøpt opp av panasonic, jeg liker veldig godt stabilisering i huset, det er en mege god ide, som det er synd ikke flere har. Tror ikke Panasonic er interessert. Jeg har nå en mer anbivalent forhold til hvor IS er, etter å ha brukt begge deler. Det som teller, er at man har IS Hvis noen kjøper Olympus er det nok for medisin-delen - så kameradelen lett kan bli solgt fra til en annen kjøper.. (Panasonic, anyone?) Canon kanskje - slik at de kan komme raskt inn på speilløst-markedet, samt få litt skikkelig optikk Endret 26. oktober 2011 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tror ikke Panasonic er interessert. Jeg har nå en mer anbivalent forhold til hvor IS er, etter å ha brukt begge deler. Det som teller, er at man har IS Vel, det er jo det som er fordelen til IS i huset, at man faktisk får IS i alle tilfeller. AtW Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tror ikke Panasonic er interessert. Jeg har nå en mer anbivalent forhold til hvor IS er, etter å ha brukt begge deler. Det som teller, er at man har IS +1 på den! Lenke til kommentar
egilh Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er vel mer sannsynlig at de blir kjøpt opp uten å gå dukken? Inntjening blir jo, ihvertfall i prinsiippet, i liten grad påvirket av aksjekursen. Personlig håper jeg kameradelen ikke blir kkjøpt opp av panasonic, jeg liker veldig godt stabilisering i huset, det er en mege god ide, som det er synd ikke flere har. AtW Ja, det vil jeg tro. Men jeg vil også tro at det ikke vil være til salgs med mindre det går ned med konsernet. Kameradelen burde være interessant for flere aktører. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Genialt bilde. nuff said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg