agvg Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Men dette er vel neppe billig som reservedel vil jeg tro, det finnes jo tungbilhuggere i Norge, hvor mye busser de hugger er jo en annen sak. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Men dette er vel neppe billig som reservedel vil jeg tro, det finnes jo tungbilhuggere i Norge, hvor mye busser de hugger er jo en annen sak. nei, men jeg ville jo tro at buss seter ikke koster all verdens da det må jo bli produsert en del av dem og jeg betaler ikke mer enn det det er verdt og det kan vel ikke være så vanskelig å få et buss sete på en eller annen måte. Det er jo jævla gode seter... OMG Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Ville det ikke være bedre å ha ett førersete da? Disse er jo laget for at man skal sitte i mange timer uten å bli sår i baken Har selv sittet i ett slikt sete og dem er fantastiske (da slipper du dessuten å lete etter sete fra en spesifikk buss ) (vet dog ikke hvor lett det er å få til luftfjæringen) Fant dette på Finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31949503 Vet ikke om det er slike seter du vil ha, men du får nå ta deg en titt (dem kosta cirka 1500) Endret 28. november 2011 av HeloLars Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Ville det ikke være bedre å ha ett førersete da? Disse er jo laget for at man skal sitte i mange timer uten å bli sår i baken Har selv sittet i ett slikt sete og dem er fantastiske (da slipper du dessuten å lete etter sete fra en spesifikk buss ) (vet dog ikke hvor lett det er å få til luftfjæringen) Fant dette på Finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31949503 Vet ikke om det er slike seter du vil ha, men du får nå ta deg en titt (dem kosta cirka 1500) Hei, takk for hjelpen men jeg er ute etter passasjer sete og ikke sjåfør sete. Jeg skal ha det i et hus som står stille. Jeg vet hva jeg skal ha og jeg ha og er ikke i tvil. luftfjæring under sete er jo bare en fordel om jeg skulle hatt sete i et kjøretøy og det er heller ikke det jeg vil ha. De setene du viser til i annonsen husker jeg fra andre bussreiser og jeg likte dem ikke. Jeg merker stor forskjell på alle setene jeg sitter i uansett. og 1500 for de setene der... Må ha flaks for å få det så her skal det prutes så hvis jeg får det til 500 så blir det aktuelt. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Må si togsetene på langdistansetog er bedre enn busseter. Lenke til kommentar
sebaldus_Design Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Har selv kjøpt et dobblt sete til bruk på flybridge på min 38 fots hollandsk bygget stålbåt. Setene koster 200.- kr pr sett og de er i Åmli utenfor Arendal på Sørlandet. Annonsen er her: http://www.finn.no/f...nnkode=40210079 Endret 13. mars 2013 av sebaldus_Design Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg fikk tak i på ett lokal bussverksted og ett Cevy Starcraft sete som førerstol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå