Skogli Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Heisann. jeg skal nå ha meg en ny telefon etter å strevet med Huawei Titan i over 1 år.... Men jeg har følget dårlig med i mobilfronten og vet ikke helt hva jeg skal velge.... Fant de som hadde en aktuell pris på Chess.no, gikk inn på amobil.no og såg anmeldelse, og nå sitter jeg fortsatt igjen med en god del mobiler. Følgende mobiler er jeg interessert i: - Nokia N8..............(349kr - 249,- i nedbetaling) - LG Optimus 2X.........(199kr - 249,- i nedbetaling) - LG Optimus Black......(699kr - 199,- i nedbetaling) - HTC Desire S..........(199kr - 249,- i nedbetaling) - HTC Incredible S......(199kr - 249,- i nedbetaling) - Samsung i9000 Galaxy S(199kr - 199,- i nedbetaling) (Grunnen til at jeg la ved prisene er at jeg er ute etter den billigeste dere anbefaler meg. ) Dette bruker jeg mobilen til: - Facebook - Kamera - Internett Og den må være meget brukervennlig til å sende meldinger og ringe med selsvagt. Hvilken anbefaler dere ? Mvh: Skogli. Endret 31. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Heisann. jeg skal nå ha meg en ny telefon etter å strevet med Huawei Titan i over 1 år.... Men jeg har følget dårlig med i mobilfronten og vet ikke helt hva jeg skal velge.... Fant de som hadde en aktuell pris på Chess.no, gikk inn på amobil.no og såg anmeldelse, og nå sitter jeg fortsatt igjen med en god del mobiler. Følgende mobiler er jeg interessert i: - Nokia N8..............(349kr - 249,- i nedbetaling) - LG Optimus 2X.........(199kr - 249,- i nedbetaling) - LG Optimus Black......(699kr - 199,- i nedbetaling) - HTC Desire S..........(199kr - 249,- i nedbetaling) - HTC Incredible S......(199kr - 249,- i nedbetaling) - Samsung i9000 Galaxy S(199kr - 199,- i nedbetaling) (Grunnen til at jeg la ved prisene er at jeg er ute etter den billigeste dere anbefaler meg. ) Dette bruker jeg mobilen til: - Facebook - Kamera - Internett Og den må være meget brukervennlig til å sende meldinger og ringe med selsvagt. Hvilken anbefaler dere ? Mvh: Skogli. - For den prisen hadde eg valgt - LG Optimus 2X.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Er jo egentlig også LG'ene jeg glor litt på, men har ikke peiling på mobiler så valget står åpent. Hvordan er forskjellene på 2X og Black egentlig? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Helt klart samsung s2 mye bedre skjerm bedre batteri... Overlegent kamera.. Men ta en tur til elkjøp å prøv de der først.. Da finner du fort ut hvem som passer for deg :-) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Samsung Galaxy S 2 i9100 er uaktuell.... Jeg nekter plent å betale 1500kr for en mobil, for å så betale 250kr/mnd i 12 mnd.... Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 det er en del problemer rundt lg2x (se egen 2x-tråd på forumet), det samme kan sies om Galaxy s, men er usikker på om det ble fikset i en oppdatering. N8 har best kamera av disse, men er kanskje ikke fullt så brukervennlig. Jeg tror desire s har størst sjanse for å bli oppdatert til siste versjon av android (4.0) som fører med seg vesentlige foebedringer. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kamera, facebook og internett... Nokia N8 har vel opera mini og mobile, med Belle er den ganske grei, FANTASTISK OMG kamera, og facern er jo der. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Så lenge ikke HTC Desire er slik som min HTC Touch Diamond 2, så er det en vurderingssak. Slai: Har du N8 selv? Fornøyd? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ikke i det hele tatt, men det er meg. N8 har mange fornøyde kunder. Jeg foretrekker SGS2 eller N9. SGS2 pga større skjerm og raskere surfing, N9 pga bra multitasking og day to day use. Men thats just me, som sagt. Med Belle, som du kan laste ned til N8 og som er bortimot Android Light når det kommer til utseende og bruk, er den en kurant bra tlf. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ok. Har vel egentlig klart å snevre ned utvalget til, LG 2X, HTC Desire og N8... Hvem av disse har best batteri egentlig? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Vil nok tro N8, uten at jeg kan love noe helt sikkert. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Fant nettopp ut at SE har Android.... Dette hadde nå ikke jeg fått med meg, så nå blir det litt andre boller ute og går her. Sitter nå og leser litt om SE Xperia Arc. Hva synes folket om denne, i forhold til de andre jeg har listet opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå