thomassit0 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvis du ikke har spilt det selv, så bør du vel egentlig vente med sånne kommentarer. Lenke til kommentar
BebiVegeta Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja, her kan vi se. Da er vi tilbake igjen. Guardian Heroes fikk samme score som dette spillet. Gamer.no, please fortsett med å trolle.... Jeg har spilt spillet, og gamer.no troller som faen. Dette spillet fortjener 10/10. Gamer.no troller som alltid. Spillegal er mye bedre... PS: Kak din dumme dritt! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Trolling hadde vært 1/10. 9/10 er nesten like bra som 10/10. Er forøvrig enig i at spillet burde fått 10/10, men én karakter i forskjell går som regel på det mindre faglige, slik som sjangersmak, irritasjonsterskel og selvstendighetsvurdering så det kan man som regel se bort ifra. Husk at alle anmeldelser er subjektive. 1 Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja, her kan vi se. Da er vi tilbake igjen. Guardian Heroes fikk samme score som dette spillet. Gamer.no, please fortsett med å trolle.... Jeg har spilt spillet, og gamer.no troller som faen. Dette spillet fortjener 10/10. Gamer.no troller som alltid. Spillegal er mye bedre... PS: Kak din dumme dritt! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja, her kan vi se. Da er vi tilbake igjen. Guardian Heroes fikk samme score som dette spillet. Gamer.no, please fortsett med å trolle.... Jeg har spilt spillet, og gamer.no troller som faen. Dette spillet fortjener 10/10. Gamer.no troller som alltid. Spillegal er mye bedre... PS: Kak din dumme dritt! Ja huff, at journalisten har sin egen mening om spillet, det burde ikke vært lov engang. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg syns det nesten er pinlig at folk klager over en 9er... Husker før i tiden når det ble full ståhei når et spill fikk en 8er, mens man nå koker over for en 9er, er karakter en kun gir til helt fantastisk underholdende spill. Skjerpings, folkens... 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja huff, at journalisten har sin egen mening om spillet, det burde ikke vært lov engang. Jeg er fornøyd med karakteren, men jeg ser for meg at spillsider må strebe mot å være seriøse og strebe etter å gi en karakter med litt objektive synspunkt. En stor seriøs spillside gir ikke GOTY-kandidater 4/10 liksom, men det har heller ikke skjedd her så jeg er fornøyd. Søstra mi gir The Sims 3 10/10 og Uncharted 3 1/10 f.eks. Lenke til kommentar
BebiVegeta Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja, her kan vi se. Da er vi tilbake igjen. Guardian Heroes fikk samme score som dette spillet. Gamer.no, please fortsett med å trolle.... Jeg har spilt spillet, og gamer.no troller som faen. Dette spillet fortjener 10/10. Gamer.no troller som alltid. Spillegal er mye bedre... PS: Kak din dumme dritt! Ja huff, at journalisten har sin egen mening om spillet, det burde ikke vært lov engang. Ja huff, at vi har vår egen mening om spillet, det burde ikke vært lov engang. Jeg bare påpeker trenden gamer.no har. Alle ps3 spill er aldri bra nok, mens 360 blir roset opp i skyene. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Så 9 av 10 er ikke bra nok? Må spillet for 10/10 for å bli ansett som godt nok for deg? Gawd.... 2 Lenke til kommentar
BebiVegeta Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Så 9 av 10 er ikke bra nok? Må spillet for 10/10 for å bli ansett som godt nok for deg? Gawd.... Har jeg skrevet det? Nei! Men hvorfor skal dritt spill som Guardian Heroes få 10? Nettopp fordi det er til 360. Xbox 360 spill Gears Of War 2 10/10 Halo 3 9/10 Gears Of War 1 10/10 Mass Effect 9/10 Lost Odyssey 10/10 PS3 spill Uncharted Among Thieves 2 7/10 Killzone 2 6/10 Uncharted Drake's Fortune 8/10 Resistance 7/10 Resistance 2 7/10 Ratchet And Clank 7/10 Gamer.no er glad i 360, vi kan se det klart. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) PS3: God of War III - 10/10 ICO & Shadow of the Colossus Classics HD - 9/10 Demon's Souls - 9/10 MLB 10 The Show - 9/10 LittleBigPlanet - 9/10 Xbox 360: Kameo: Elements of Power - 6/10 The Last Remnant - 6/10 Velvet Assassin - 6/10 Too Human - 5/10 Fighters Uncaged - 1/10 Det er veldig lett å skru statistikk i egen favør. Sist gang vi målte gjennomsnittskarakteren for de ulike konsollene (som vel var i anledning oppstyret i kjølvannet av Uncharted 2), viste det seg at PlayStation 3-spill har mottatt marginalt bedre karakterer enn Xbox 360-spill på Gamer.no. Dette er et konstruert problem. Endret 2. november 2011 av Odesseiron 6 Lenke til kommentar
BebiVegeta Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Odesseiron: De spilla jeg nevnte fikk bedre score fra alle andre nettsider, men ikke gamer.no? Hvorfor det? De spilla du nevner til 360 er piss uansett. Prøv å være litt mer saklig, skulle tro at du var siden du er med i redaksjonen Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fordi vi ikke er IGN, Gamespot, Giantbomb, Eurogamer eller Edge. Vi er Gamer.no, og bedømmer spill som Gamer.no. Vi ligger over 20 poeng bak Metacritic-fasiten for Xbox 360-eksklusive spill som Kameo og Fighters Uncaged også. Er dette et mindre essensielt poeng enn at vi ligger under en halv karakter unna et antatt konsensus for spill som Resistance 1 og 2? 3 Lenke til kommentar
BebiVegeta Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Odesseiron: Jeg beklager for alt jeg har skrevet. Du har rett. Du er en hyggelig type. Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fysjom, Nilo. Er ikke pent å trolle Spill-Norge™ på den måten. Lenke til kommentar
Johncons Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg synes egentlig det holder med 8/10 for dette spillet. 1 Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg synes egentlig det holder med 8/10 for dette spillet. 7/10 holder for min del. Dette blir 2ern om igjen men med bare enda flere 'oi, jeg greide akkurat å henge meg meg på kanten her igjen' og 'nå har vel greid det...men så kommer slemmingen og ødelegger igjen!!1!' My 0,2$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå