Gå til innhold

Anmeldelse: Uncharted 3: Drake's Deception (PS3)

Anbefalte innlegg

Likte de to første Uncharted-spillene, men de var ikke helt min smak. De var underholdende, og latterlig pene å se på, og det var mange, mange imponerende sekvenser underveis, men jeg fikk aldri helt sansen for helheten. Som jeg sa etter Uncharted 2: Det fungerer bedre som en film. Jeg har ikke prøvd Uncharted 3, men hvis skytesekvensene er forbedret er de godt på vei.

Som underholdning er Uncharted-serien virkelig i toppskiktet, men etter min erfaring hanver spill-delen i baksetet til fordel for vannvittig god grafikk og lineæritet.

Forøvrig en grei anmeldelse, plukker nok opp spillet selv! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naughty Dog viser det at ikke bare piksler og polygoner lager bra grafikk. Var mye mas når KillZone 2 kom ut om den fantastiske grafikken. Selv ble jeg aldri imponert av å se på KillZone, men både i Uncharted 1 og 2 har jeg måttet bare stoppe opp noen ganger for å kikke på de fantastiske omgivelsene. Steike som jeg gleder meg til dette! Uncharted er mitt desiderte favorittspill! Vurderer å prøve å bruke 20 timer på å spille gjennom dette.

Jeg anbefaler å se IGN sin Video Review for dere som vil glede dere enda mer. Beste video reviewen jeg har sett, aldri opplevd en så entusiastisk fyr før i en anmeldelse. En fryd å høre på!

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

10/10 bør egentlig aldri gis med mindre spillet er helt perfekt, noe det ikke er. En 9er er perfekt når spillet ikke er 100% perfekt.

Et slikt spill finnes vel ikke? Jeg mener at Gamespot har en god definisjon av et 10er spill; et spill som er så bra at små feil kan oversees.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Naughty Dog viser det at ikke bare piksler og polygoner lager bra grafikk. Var mye mas når KillZone 2 kom ut om den fantastiske grafikken. Selv ble jeg aldri imponert av å se på KillZone, men både i Uncharted 1 og 2 har jeg måttet bare stoppe opp noen ganger for å kikke på de fantastiske omgivelsene. Steike som jeg gleder meg til dette! Uncharted er mitt desiderte favorittspill! Vurderer å prøve å bruke 20 timer på å spille gjennom dette.

Jeg anbefaler å se IGN sin Video Review for dere som vil glede dere enda mer. Beste video reviewen jeg har sett, aldri opplevd en så entusiastisk fyr før i en anmeldelse. En fryd å høre på!

Det visste vi vel fra før? Ellers så viser de noe anent vi visste fra før også, at grafikk faktisk har endel å si for spillopplevelsen, og det er fint at det kommer fram.

AtW

Lenke til kommentar

Kjersti Stuestøl, vær så snill. Slutt med de bildetekstene! Man trenger vel ikke å vri kluten for å komme fram til "morsommheter" til hvert eneste bildet?

Hva er dette for noe gnål?! Heller noe, enn ingenting tbh...Og hvem har sagt du at MÅ lese det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha!

Totalt uinteressert i spillet da, har jo akkurat spilt ferdig Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Er nok overlegen på alle områder den, spesielt grafikken. :p

Men hadde ikke ignorert en Nathan Fillion filmversjon som noen nevnte!

Endret av Godsaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha!

Totalt uinteressert i spillet da, har jo akkurat spilt ferdig Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Er nok overlegen på alle områder den, spesielt grafikken. :p

Men hadde ikke ignorert en Nathan Fillion filmversjon som noen nevnte!

Elendig historie og karakterer = 9! Jeg mener 10 ( = 93 av totalt nøytrale anmeldere)! Det har jo masse skyting tross alt!

Filmversjon av Fate of Atlantis mener du? Ja takk!

Edit: Hun blonde dama minner meg forøvrig om Anna Maria i Broken Sword 4. Ikke noe godt tegn det akkurat. :p Hele Uncharted-serien har vel alltid for meg virket som å ville være Broken Sword med guns & no brain.

George_AM.jpg

ElenaU3.jpg

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

10/10 bør egentlig aldri gis med mindre spillet er helt perfekt, noe det ikke er. En 9er er perfekt når spillet ikke er 100% perfekt.

Et slikt spill finnes vel ikke? Jeg mener at Gamespot har en god definisjon av et 10er spill; et spill som er så bra at små feil kan oversees.

Jepp, enig. Her er Gamers definisjon av karakter 10:

"Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker. Dette er spillene vi virkelig elsker, dette er spillene vi kjøper to eksemplarer av bare for å ha et av dem i en vakumpakket pose slik at det ikke blir tilstøvet. Dette er spillene som gjorde oss til spilljournalister i utgangspunktet."

http://www.gamer.no/artikler/6840/slik-vurderer-gamerno-spill-/

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

IGN ga det 10 10 10 10 10 10, kom igjen gamer, ikke vær x-box fanboys nå, alle vet at dette er et 10/10 spill,

Har du spilt det? Så vidt jeg kan se er ikke slippdatoen før 1. Nov, da virker det litt usannsynlig at alle vet at det er et 10/10-spill ettersom det forrige spillet i serien ikke var det.

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/uncharted-3-drakes-deception/critic-reviews

Er poenget ditt at 93 er nærmere 100 enn 90?

Poenget mitt var egentelig at om et spill for 9 eller 10 spiller veldig liten rolle. Det er uansett en bra karakter. Men, det virket som om du var i tvil om spillet fortjente en så høy karakter jevnt over.

Jeg ville ikke gitt uncharted 2 mer enn 8-9/10, men jeg er også over gjennomsnittet opptatt av historie. Veldig underholdende, og noen ganger er man virkelig inne i spillet, men så blir man kastet ut og det ødelegger en del(for meg). Hadde jeg fremdeles hatt PS3 hadde jeg kjøpt nummer tre, men jeg sliter med å se at Uncharted 3 er for 3PS det Half-Life 2 er for FPS. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet på lørdag, og er nå ferdig med single player delen.

Her kommer mitt mini review av single player:

+ Grafikken er knallbra.

+ Musikken er noe av det beste jeg har hørt i et slikt spill. Jeg tror jeg er Indiana Jones hele tiden!

+ Gåteløsingen er knallbra!

+ Det er en del "over the top" scener, og jeg elsker det! Jeg ble sittende å gape i glede flere ganger.

- Det blir litt mye skyting enkelte ganger, og litt for lite gåteløsing.

- Noen ganger er det meningen at du skal snike, men jeg har ennå ikke sett at det er mulig å klare dette 100% noen steder. (Dette punktet trekker ikke mye ned da det strengt tatt går på min inkompetanse.)

Terningkast 5!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...