Zedarius Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 IGN ga det 10 10 10 10 10 10, kom igjen gamer, ikke vær x-box fanboys nå, alle vet at dette er et 10/10 spill, Har du spilt det? Så vidt jeg kan se er ikke slippdatoen før 1. Nov, da virker det litt usannsynlig at alle vet at det er et 10/10-spill ettersom det forrige spillet i serien ikke var det. http://www.metacritic.com/game/playstation-3/uncharted-3-drakes-deception/critic-reviews Er poenget ditt at 93 er nærmere 100 enn 90? 3 Lenke til kommentar
Glottis Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Personlig syns jeg Uncharted 2 var en uhyre velpolert spillopplevelse, men jeg syns ikke det var en tier. Historien og produksjonsverdien kvalifiserer muligens til 10, men helt ærlig, om ikke historien, karakterene og settingen hadde vært så innmari tøff, hadde det vært rimelig middelmådig. Gameplayet var for repetativt og preget av svak spillmekanikk. Når det er sagt syns jeg det var helt sjef, og jeg gleder meg som en unge til dette! Dag 1-kjøp! Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Forhåndsbestilte dette for en tid tilbake, og som jeg gleder meg! Fin artikkel, bra du ikke røper historien. Er morro med bildekommentarene Men er som nevnt over ikke nødvendig å ha det i alle bilder. Kunne kanskje begrunnet bedre hvorfor den akkurat fikk 9/10 og ikke 8/10 eller 10/10? Lenke til kommentar
Epile Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Som fryktet enda et must have spill.. Jaja, bra er nå det! ja, uff.. var fælt til mange spill som skal kjøpes den kommende måneden Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dette ser ut som et glimrende spill, så hyggelig å se at det fikk en såpass god respons! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 IGN ga det 10 10 10 10 10 10, kom igjen gamer, ikke vær x-box fanboys nå, alle vet at dette er et 10/10 spill, Har du spilt det? Så vidt jeg kan se er ikke slippdatoen før 1. Nov, da virker det litt usannsynlig at alle vet at det er et 10/10-spill ettersom det forrige spillet i serien ikke var det. http://www.metacritic.com/game/playstation-3/uncharted-3-drakes-deception/critic-reviews Er poenget ditt at 93 er nærmere 100 enn 90? Poenget mitt var egentelig at om et spill for 9 eller 10 spiller veldig liten rolle. Det er uansett en bra karakter. Men, det virket som om du var i tvil om spillet fortjente en så høy karakter jevnt over. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 IGN ga det 10 10 10 10 10 10, kom igjen gamer, ikke vær x-box fanboys nå, alle vet at dette er et 10/10 spill, Hvis alle skal gi samme karakter, hva er da poenget med flere anmelder sider? Og hvorfor er det Gamer som skal gi 10? Kan like så godt snu argumentet ditt på hodet. Gamer ga det 9! Kom igjen IGN, ikke vær PS3 fanboys nå, alle vet at dette er ett 9/10 spill". Ble litt trist av å lese at gameplay mekanikken (skytingen) nok en gang var svak, men det var forventet. Uten tvil verd ett kjøp med en gang prisen faller litt for min del! Ønsker bare de enten ga blanke i skytingen eller gjorde den bedre, det har dratt ned de forrige spillene for min del. Men men, kjekk anmeldelse! Takk for morsom lesing 3 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg likte eneren ganske godt, det var knall så lenge det ikke var skytescener. Toeren, så langt jeg spilte, føltes glatt, upersonlig og steril når det kom til grafikk, stemmeskuespill og historie. Det føltes også som at det var mye mer skyting, så jeg likte ikke det nok til å fullføre. Toeren var såpass lite bra at jeg hopper over dette nye. Det sagt så betviler jeg ikke at det er gode spill. Selv om store titler har en tendens til å overhypes (noe jeg syntes toeren var) så har jo Uncharted- serien fått så mye positiv omtale, både fra kritikere og spillere, at det må være noe i det! Fin anmeldelse, forresten! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tydelig at gamer.no er kjøpt og betalt av Microsoft når ikke Uncharted 3 får 10/10. Jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Battlefield, Skyrim, Batman, Uncharted, fm... Dette går rett og slett ikke Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tydelig at gamer.no er kjøpt og betalt av Microsoft når ikke Uncharted 3 får 10/10. Jeg blir kvalm. Jeg blir kvalm av at folk ikke kan forstå at en anmeldelse går på hva anmelder selv føler om spillet. Bare fordi mange andre forguder det så betyr det nødvendigvis ikke at alle gjør det.. Mange anmeldere bruker toppkarakter ALTFOR mye imo. 9/10 er uansett en VELDIG bra karakter. Om skytingen er like repetiv som før så er det grunn nok til å ikke gi spillet toppkarakter. Jeg blir også kvalm av at du forventer at Uncharted 3 skal få 10/10 bare fordi det er Uncharted 3. Et spill du ikke har prøvd.. 3 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Herregud, selv om det hadde vært halvparten så bra som toern hadde jeg sett på det som definitivt kjøp. Hvis singleplayer-delen er like bra som toern og de har fetet opp multiplayer-delen (som strengt tatt var vel det som gjorde at UC2 aldri nådde heeelt opp) så høres det ut som en innertier for min del. Gleder meg til å teste. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tydelig at gamer.no er kjøpt og betalt av Microsoft når ikke Uncharted 3 får 10/10. Jeg blir kvalm. Jeg blir kvalm av at folk ikke kan forstå at en anmeldelse går på hva anmelder selv føler om spillet. Bare fordi mange andre forguder det så betyr det nødvendigvis ikke at alle gjør det.. Mange anmeldere bruker toppkarakter ALTFOR mye imo. 9/10 er uansett en VELDIG bra karakter. Om skytingen er like repetiv som før så er det grunn nok til å ikke gi spillet toppkarakter. Jeg blir også kvalm av at du forventer at Uncharted 3 skal få 10/10 bare fordi det er Uncharted 3. Et spill du ikke har prøvd.. Kjempesaklig. Selvfølgelig fortjener Uncharted 3 10/10. Det er bare dumme Xbox-fanboys og redaksjoner som mottar lønn fra Microsoft som er uenige. 1 Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjempesaklig. Selvfølgelig fortjener Uncharted 3 10/10. Det er bare dumme Xbox-fanboys og redaksjoner som mottar lønn fra Microsoft som er uenige. Saklighet virker ikke som din store styrke heller. 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg tror kanskje det er en bitteliten dose ironi i posten til -drugiS- Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det kan nok tenkes Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nice alt for mange spill atm og game uff Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Får sinnsykt bra anmeldelser gitt, så gleder meg ikke mindre nå akkurat. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tydelig at gamer.no er kjøpt og betalt av Microsoft når ikke Uncharted 3 får 10/10. Jeg blir kvalm. En dårlig referanse til diskusjonen om anmeldelsen av iPhone 4S? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå