Gå til innhold

spiller microsoft skittent spill?

Anbefalte innlegg

http://www.deviantart.com/deviation/2621343/

en krangel mellom meg og en venn..

Ikke noe viktig, men er det noen som har noen viktige linker til Micrsofts skitne spill?

jeg VET at microsoft har prøvdprøver seg og skal prøve seg med mange skitne knep for å få oss til å bruke microsoft godkjent software, og Windows generelt... noen som har linker?

takk for respons, både positiv og negativ :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv lest side opp og side ned med Microsoft historie. Og jeg kommer aldri til å gå tilbake til dét OS'et på denne pcen.

Alle mine datamaskiner kjører Linux, men jeg må av og til fikse Pappa's Win2k laptop. Ikke så veldig morro men jeg får betalt :/

Jeg støtter deg i den diskusjonen på deviantart. Microsoft har virkelig vært skitne, og hadde de ikke vært dét så hadde vi hatt flere OS på det store markedet.

Men av en eller annen god grunn så hører vi om Linux og alternative OS mer og mer. Selv så ser jeg noe ang. Linux hver eneste dag! (Gjelder bare i norge. England, Frankrike o.l. har ikke LinuxMagasiner i butikken engang!)

Dessverre er jeg for trøtt til å skrive noe av interesse. Natta.

Lenke til kommentar

hm. jeg som trodde nVidia var den store, stygge ulven av de to skjermkort-produsentene.

uansett.. cain_85, slutt å syt. microsoft er ute etter å tjene penger, noe enhver bedrift med respekt for seg selv har som mål nummer 1.

patetisk fjortis-post..

edit: han nederste fyren på deviantart-siden sa det ganske bra.

You can't punish Microsoft, because this is their duty, their duty as good buisness men, to make their company grow big and powerfull. That is their mission.

Yes you can say that their prices is inhumane, but you can't say they have played dirty. No, I don't like it either, I wish there was more operating systems to choose from, I wish they were all equall.

But I can never say to myself, "fuck those jerks at Microsoft, fuck their foul play!" You shouldn't either.

SO STOP YOUR WHINING!

Lenke til kommentar

Jeg prøver å syte så minst som mulig :wink:

men jeg skulle da mene at enhver erfaren PC bruker har fått med seg windows skitne spill?

og som sagt så leter jeg etter linker, hvis noen av dere har det.

ellers mener jeg at jeg skrev, at Geforce, selv om de er størst, tross alt lager brikkesett for AMD...derfor er Geforce plassert på den siden..

ehm ja.. jeg mener fortsatt jeg har retten til å si:

"søren ta those jerks at Microsoft, søren ta their foul play!"

Lenke til kommentar
men jeg skulle da mene at enhver erfaren PC bruker har fått med seg windows skitne spill?

og som sagt så leter jeg etter linker, hvis noen av dere har det.

hvis du mener at enhver erfaren "PC bruker" (hva nå det betyr.. kanskje det er PC-bruker du tenker på?) har fått med seg windows (Microsoft, mener du?) driver med skittent spill, hvorfor kan ikke du ramse dette opp uten noen linker fra andre?

ellers mener jeg at jeg skrev, at Geforce, selv om de er størst, tross alt lager brikkesett for AMD...derfor er Geforce plassert på den siden..

uff.. dette er for tåpelig.

seriøst, folk velger hva eff de vil, akkurat som det passer dem. liker de et enkelt og intuitivt os som kjører det meste av spill, programmer og lignende, så velger de Windows. liker de et mer innviklet os som gir dem "mer kontroll" over maskinen, så velger de en Linux-distro.

vil folk ha et grafikk-kort som gjør at spill kjører raskt, velger de et Geforce-kort. vil derimot ha et grafikk-kort som gjør at spill kjører raskt, velger de et Radeon-kort.

vil folk ha en billig cpu som gjør at spill og diverse applikasjoner kjører raskt, velger de en AMD-cpu. vil de derimot ha en dyrere cpu som gjør at spill og diverse applikasjoner kjører raskt, velger de en Intel-cpu.

så enkelt er det. slutt å syt.

Lenke til kommentar

vel poenget mitt var at det var så eff mye å ramse opp at det kanskje ville vært lettere hvis jeg kunne henvise til et par linker, istedenfor å skrive en 100 siders avhandling selv :wink:

takk for linken tasle

og ja: en "Pc bruker" er en person som.... BRUKER PC!

Lenke til kommentar

[quote name="psilocybe

vil folk ha et grafikk-kort som gjør at spill kjører raskt' date=' velger de et Geforce-kort. vil derimot ha et grafikk-kort som gjør at spill kjører raskt, velger de et Radeon-kort.

[/quote]

men du gir jo ingen mening selv min gode mann!

pirker du, pirker jeg! :lol:

Lenke til kommentar

uff nå spamer jeg min egen lenke mye, men skal slutte nå..

psilocybe, jeg mener absoluitt ikke at det er en "riktig" side og en "feil" side. Akkurat som i politikken så er dette også en høyst subjektiv sak.. du skjønner sikkert hvor jeg står, og jeg har forstått hvor du står. men det betyr ikke at noen av oss har mere rett enn den andre :wink:

bare for å oppklare noe jeg ikke har fått sagt liksom. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...