Gå til innhold

gba vs gba sp


Hawkmoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det er nok ikke bare det.

Hvis du kjøper en GBA og spiller en del på den, så må du bruke en del batterier. I lengden koster det litt. Hvis man også tenker på at den ikke har bakgrunnsbelysning, slik at man må sitte under en lampe eller i et godt opplyst rom så setter det en demper på gleden. Man kan selvsagt kjøpe en sånn Wormlight-greie, som gjerne koster en 250-300,-.

 

Da er man oppe i 800,-. Hvis man nå, som sagt, spiller en del på den går det en del utgifter til batterier.

 

I det lange løp sparer man nok litt på å velge GBA SP, med tanke på at man får med oppladbare batterier + lader pluss at den har bakgrunnsbelysning.

 

Det var iallefall slik jeg tenkte når jeg kjøpte min.

Lenke til kommentar
GBA SP er bedre på mye. Bedre skjerm, nice design o.l.

 

MEEN, har hørt du IKKE kan koble til hodetelfoner? Da er denne utelukket for meg med en gang, selv om jeg ikke har tenkt å kjøpe en GBA uanset..

 

Men SP versjonen er jo kulest ;)

 

Tror det er mulig med en adapter, men det er helt utrolig at Nintendo ikke har inkludert en skikkelig standard kontakt for hodetelefoner. Det finnes ikke noe mer irriterende enn å sitte i nærheten av noen på buss/tog/fly som spiller GB(A) uten hodetelefoner.

 

Vurderte lenge å kjøpe meg GBA SP, men nå har jeg bestilt meg GP32 i stedet, synes den er mye råere. :)

Lenke til kommentar
Har vurdert å kjøpe en selv faktisk...

Hvor kjøpte du den og hvor mye betalte du for den?

 

Her kjøpte jeg den. Kjøpte versjonen med opplyst skjerm til ca. 1600,- (+moms/frakt). Versjonen uten opplyst skjerm (skal fortsatt være ganske god) koster 1135,- i utgangspunktet, men de har et tilbud gående, så du får 10% rabatt hvis du skriver inn følgende kode: LS-176EAAB72252033C (kun versjon uten lys).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...