Jon-d Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har en bil jeg kjøpte for ca 6mnd siden. Har ikke betalt omreg på den, så den står med blå oblater. Kan jeg selge denne uten videre, eller må jeg betale omreg først? Lenke til kommentar
avo Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 bare å selge - nester eier må betale vanlig omreg, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 bare å selge - nester eier må betale vanlig omreg, ikke noe mer. Hva med salgsmeldingen? Er det fortsatt jeg som skal stå som tidligere eier der? Er jo jeg som eier den, men den er jo ikke omregistrert til meg... Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja sett ditt navn, så lenge du leverte inn salgsmelding da du kjøpte den så er den registrert på deg, men du får ikke vognkort før du betaler omreg avgift. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja sett ditt navn, så lenge du leverte inn salgsmelding da du kjøpte den så er den registrert på deg, men du får ikke vognkort før du betaler omreg avgift. Skjønner. Flott, takk for kjappe svar. Sendte mail til Tollregion Oslo og Akershus på tirsdag i forrige uke med samme spørsmål. Etter to dager svarte de at de trengre reg.nr for å svare. Siden har jeg ikke hørt noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå