KarolineSV Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det er om middelalderen og om jordbrukrevolusjonen. Spørsmålet jeg sliter med er : Hvordan skjedde jordbrukrevolusjonen? Håper dere kan svare nokså fort på det, for det haster litt! Takk Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvilken? Den i nyere tid eller den for flere tusen år siden? Wikipedia har en ganske god beskrivelse av dette, vet ikke om du har sett der allerede? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Vil anta at det er denne det er snakk om. Ellers vet jeg at historieboka for vg2 har en relativt god beskrivelse av den første jordbruksreduksjonene. Lenke til kommentar
KarolineSV Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvilken? Den i nyere tid eller den for flere tusen år siden? Wikipedia har en ganske god beskrivelse av dette, vet ikke om du har sett der allerede? Det er den som var for flere tusen år siden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har aldri vært borte i en historiebok som ikke har beskrevet jordbrukrevolusjonen.. Bare et hint 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå