bigggan Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hei Lyden fungerer ikke lenger her. Jeg har klart å fikse det før men husker ikke hvordan jeg gjorde det, men tror det var noe om at lyden "skiftet" kanal. altså den sender ut lyden til feil plass. jeg ser nemlig på volum stilleren at det grønne feltet beveger på seg. Tror jeg trykte på "Sett standard instilling for enhet" sist det skjedde, men er ikke sikker. Kan uansett ikke trykke på noen av de siden begge er sladdet. Jeg bruker Analog en uansett. Klarte også på Realtek kontroll panel å fjerne "digital output" hvordan får jeg denne tilbake igjen? Jeg trykte inne hos "Digital output" sine instillinger "enhetsbruk: "Ikke bruk denne enheten(deaktiver)"" fant det ut, høyreklikket på vinduet og valgte vis deaktiverte enheter Endret 24. oktober 2011 av bigggan Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bruker du Windows 7? Isåfall, høyreklikk på lydikonet ved klokka og se hvem enhet som er valgt som standard. Kan hende den har flyttet seg til digital utgang, eller HDMI Out (hvis du har ATi skjermkort)... Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Står på speakers. (Som den skal) Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Prøvde en tredje omstart av PCen og ser ut som det funker nå. vet ikke hva jeg gjorde :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå