tullas Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har et stort case på skolen og spør derfor dere brillebrukere. Hvilke kriterier er avgjørende når norske brillebrukere skal velge optiker? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
suphadupha Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 - kvalitetsfølelse - pris (jeg bruker interoptik) Jeg har et stort case på skolen og spør derfor dere brillebrukere. Hvilke kriterier er avgjørende når norske brillebrukere skal velge optiker? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg bruker kontaktlinser, men har et par gamle briller også så jeg kan vel kanskje si min mening Mine kriterier er - butikkens lokasjon - pris i forhold til kvalitet (briller syns jeg det er greit å betale litt for) - personale i butikken er kunnskapsrike/hjelpsomme - utvalg av innfatninger Selv bruker jeg Krogh Optikk. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg veksler litt mellom briller og kontaktlinser. For meg er det viktig at de som står i butikken (og da spesielt optikeren), er dyktige og kunnskapsrike, samt at de er flinke til å veilede og at undersøkelsene er nøye og riktige. Oppfølging er også viktig. Jeg bruker Krogh optikk, som vel ikke akkurat er regnet som en av billig-butikkene, men for meg er ikke prisen så viktig så lenge ovenstående er oppfylt. Av de optikerne jeg har prøvd, virker Krogh som de mest profesjonelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå