andreasthunes Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei sku hatt noen gøye aktiviteter for barn. er en ungdomsskule elev og skal ha en gymtime for barneskolen. Jeg treneger noe som er kjapt og gjøre klart, enkelt og forstå. og må ha en del aktiviteter med tanke på at barn blir ganske fort lei. takk for svar Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kamp til døden. 2 Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva med Stiv heks og lignende leker? Lenke til kommentar
andreasthunes Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 useriøse svar er jo kjekt og få pingas stiv heks blir nokk oppvarming men treng noe mer Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Du kunne jo ha laget en slags hinderløype(mener å huske det het Tarzan-tikken ellerno) der de må bl.a slenge seg i tau og prøve å ikke gå/tråkke på gulvet. Det kan ligge rokkeringer spredt utover som de må hoppe fra og til for å komme seg videre. Dette selvfølgelig uten å bli tatt av den som "har den". Hver gang den som "har den" tar på noen andre, vil den som ble tatt "ha den", om du skjønner. Du kan selvfølgelig sette opp opptil flere hinder om det er ønskelig, f.eks å måtte balansere på en benk for å komme seg over til den andre siden, eller de kan hoppe over et eller annet uten å tråkke/gå på gulvet. Dette husker jeg at vi ofte hadde fra 1-3 klasse, og jeg syntes selv det var gøy å leke denne leken. Om du lurer på noe er det bare å spørre. Endret 24. oktober 2011 av EAga 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hinderløype! Å GUD SÅ FETT DET VAR!! Lenke til kommentar
Divimage Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har du hørt om dansk stikkball? Lett å forstå og veldig gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå