baggin Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hei, Har et problem med Live Messenger som jeg ikke finner ut av. Jeg har 2 forskjellige msn-kontoer som jeg veksler litt på å bruke (logger ut/inn av messenger med). Den ene funker helt fint. Den andre gjør det ikke. Noe som gjør at jeg tror det må ha noe med innstillinger å gjøre i den som ikke funker. Har brukt begge slik i flere år og aldri hatt dette problemet, så aner ikke hva som er galt. Tingen er: Når jeg er innlogget, så er rammen rundt meg grønn og jeg har status som "available" her hos meg. Men mine venner sier at det ser ut som jeg ikke er logget på. Profilbildet mitt synes heller ikke. Hverken hos meg selv, eller for mine venner. Har prøvd det meste. Mine venner er selvfølgelig ikke blokket. Har prøvd å sjonglere mellom statusene (sette på "away" for så "available" igjen) uten at det hjelper. Bruker forresten Messenger Plus! Live også. Tingen er at på den ene profilen/innloggingen min så er ikke noe av dette beskrevet over noe problem. Så det kan jo ikke være selve Live Messenger klienten det er noe galt med. Noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre? Endret 24. oktober 2011 av baggin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå