TST Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Vi har ferske filmer fra Diablo III, StarCraft II og World of Warcraft. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvorfor er det ingen av de norske spill mediene som har fått med seg ESWC ble avholdt i helga ? ? Er ikke dette spill relatert nok ? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 John "The Baller" som Blizzard DOTA Hero! Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Synes alt så utrolig stilig ut, skulle nesten ønske jeg fortsatt spilte WoW! Men nå er det TOR som teller, og jeg skal gi TSW en fair sjanse også. Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Synes alt så utrolig stilig ut, skulle nesten ønske jeg fortsatt spilte WoW! Men nå er det TOR som teller, og jeg skal gi TSW en fair sjanse også. Helt enig, men jeg tror jeg vil prøve Mists of Pandaria når den kommer ut. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Muradin som helt i Dota! MURADIN BRONZEBEARD! Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Release day for Diablo 3? Enda ikke kommet på bordet eller? Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Siden når er et stort utendørs tempel en "grotte"? Nå har dere faen meg gått for langt med all den unødvendige oversettingen. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 For å pirke litt så er den heeeelt korrekte oversettelsen på dungeon "Fangehull". Grotte blir Cave eller Grotto. Evnt. kan dere bare kalle det for dungeons, og bare slutte med unødvendige oversettelser som ikke gir noe mening :0) Men for å si noe på topic, så er jeg nesten glad for at jeg sluttet med wow for en stund siden. Mist of Pandaria greier ikke å fange interessen min noe særlig med de trailerene som de har laget til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå