Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Heisan. Jeg har en "Acer aspire one 751h" som har problemer med og koble seg til min private router (Buffalo whr-g54s med DD-WRT). Kjører WinXP Jeg får bare opp Begrenset eller ingen forbindelse. Og trykker jeg reparere kommer det opp at den ikke klarer og fornye IP. Systemlogg: En feil oppstod under DNS-Oppslag av en manuelt konfigurert node.... etc Det er kun denne routeren jeg har hatt problemer med. Heller ingen andre har hatt problemer og koble seg til min router. -Jeg har prøvd nye installert ny drivere på pc, - Ny firmware i ruter. (flere forskjellige DD-WRT) - tilbakestilling av router og modem - Annen type kryptering, andre kanaler, og annet ssid. Noen tips til videre feilsøking, eventuelt et nytt rimelig og bra ebay wlan-kort? Endret 24. oktober 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Feilmeldingene fra systemloggen, 2 stykk: Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sjekk om du har Servicepack installert for Windows-XP. Uten servicepack, så vil ikke WPA-kryptering fungere. Prøv å slå av kryptering i begge ender og se om det fungerer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå