ratm Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 hello... Har bestilt 3 t-skjorter hos exist.no nå, men lurte på om noen har noen gode linker webshops hvor de selger band t shirts... Er på utkikker etter en Audioslave t-skjorte. Helst norske butikker takker. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ikke for å leke moddis... men det finnes en thread om dette... search and you will find... (maybe if we had a dugelig søkemotor ) Lenke til kommentar
ratm Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Og du tror ikke jeg har prøvd dette??? ikke for å leke moddis... men det finnes en thread om dette... search and you will find... (maybe if we had a dugelig søkemotor ) GOOGLE! Lenke til kommentar
Danko Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Mange steder på nettet man får kjøpt Audioslave t-skjorter, men det begrenser seg litt når det bare er norske da.. Ikke utenlandkse pga du ikke har cc? Lenke til kommentar
ratm Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Ikke utenlandkse pga du ikke har cc? Nei, jeg har cc. Grunnen til at jeg lurer på norske webshops er pga leveringstiden og porto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå