[email protected] Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har en android telefon (huawei u8800) og trenger hjelp til å slå av wlan. Jeg vil at det ikke skal være mulig å komme på nett med telefonen. Saken er at jeg har en 10åring og vil at Han trygt skal kunne bruke telefonen. Finnes det en app eller noe som kan brukes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Innstillinger, Trådløs og Nett. Der burde du finne noe. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du går inn på "Innstillinger" deretter til "Trådløst og Nettverk" der kan du slå av eller på "Trådløst Nett" + at det er lurt å gå inn på "Mobile Nettverk" og slå av "Data Aktivert" + "Dataroaming". Finnes ingen app som gjør telefonen trygg for en på 10 år. Han vet mer enn deg om slikt og vil han så kan han. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva med å bare bytte wifi-passord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Når man først er i gang med å "sperre" (satt i anførselstegn, fordi jeg tviler på om det i det hele tatt er mulig) bør man også sperre for nettilgang via mobilnettet. Dels for å unngå en kjemperegning, men også fordi man kan komme på nett via mobilnettet. Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har en android telefon (huawei u8800) og trenger hjelp til å slå av wlan. Jeg vil at det ikke skal være mulig å komme på nett med telefonen. Saken er at jeg har en 10åring og vil at Han trygt skal kunne bruke telefonen. Finnes det en app eller noe som kan brukes? Søk på Parental i market.android.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå