Gå til innhold

hva synes dere om t3

AMD-guru #1

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg hadde sett den på kino sammen med noen folk, og han ene kommenterte følgende da han så Kristanna Loken naken " Fy f*en, det var verdt 75 kroner", og det verste var at han sa det samme når Arnold kom naken...

:lol: :lol: Dette sier vel egentligt mer om han enn noe annet :D

Må innrømme at denne lo jeg skikkelig godt av :D

On topic: likte filmen (går du for å se arnold på film, og spesielt som terminator så vet du at det er action,skyting og klassiske kommentarer du får se), men likte ikke helt slutten.

Glimrende effekter. Håper på en til, men da snakker de jo om at de kanskje skal gå frem i tiden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg har likt alle terminator filmane, å eg må sei: T3 har vært best t nå.. mn slutten va noge dritt.. :-? d va så opplagt at d komme ein film t. me får bare hb at Arnold spele i den og, viss han får tatt seg fri fra guvenør jobben så ha nska prøva å få!!! :lol::woot:

Lenke til kommentar
eg har likt alle terminator filmane, å eg må sei: T3 har vært best t nå.. mn slutten va noge dritt.. :-? d va så opplagt at d komme ein film t. me får bare hb at Arnold spele i den og, viss han får tatt seg fri fra guvenør jobben så ha nska prøva å få!!! :lol::woot:
Jah! tror nok ganske sikkert at det blir en T4 også. Men som det stod i VG, var de ikke helt sikkre på om arnlod skulle spille inn mer T filmer. Isåfall hvis han ikke skal det, blir jo mye av filmen ødelagt spør du meg! det er han som passer best til rollen, kommer ikke på noen som kunne ha erstattet ham, ever!! :woot:

btw. Hallais Andreas, hyggelig å se deg her! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...