tigergutten Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 En kamerat av meg hadde sett den på kino sammen med noen folk, og han ene kommenterte følgende da han så Kristanna Loken naken " Fy f*en, det var verdt 75 kroner", og det verste var at han sa det samme når Arnold kom naken... :lol: Dette sier vel egentligt mer om han enn noe annet Må innrømme at denne lo jeg skikkelig godt av On topic: likte filmen (går du for å se arnold på film, og spesielt som terminator så vet du at det er action,skyting og klassiske kommentarer du får se), men likte ikke helt slutten. Glimrende effekter. Håper på en til, men da snakker de jo om at de kanskje skal gå frem i tiden... Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 lite tips til dem som ikke har sett T3 ennå: se T2 først, da blir filmen mye morsommere! Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 jeg syntest den var ganske kul. men terminator og t2 var bedre. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Jeg måtte betale "freaking" 80 kr for å se filmen på Sandnes kino! trodde ikke prisene skulle være forskjellige fra kino til kino! :-? stavanger kino er verst. 85kroner måtte jeg ut med. (ikke premiære eller noe) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Før Ringenes Herre - Ringens Brorskap gikk i Molde var fast pris 701 kroner, etter den ble det 80 (ja, det startet med den filmen. Etter 2ern har de forsyne meg satt opp prisen igjen! 90 spenn for premiera! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 "Speak to the hand" LOL den var dritbra! hehe vet, og endelig kom "Im back" oxo Bare kommentarene "I'm back", "I'll be back" og "She'll be back" er verdt en klar femmer. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 jeg måtte ut med 55kroner Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Vel sammenligner T3 med dagens filmer som er på kino, så er det en bra film. Men sammenligner den med sukseen T2, ble jeg skuffet. T3 er rett og slett oppbrukt, spesielt storyen. Plussidene var stort sett effektene. Lenke til kommentar
Bergsland Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 eg har likt alle terminator filmane, å eg må sei: T3 har vært best t nå.. mn slutten va noge dritt.. :-? d va så opplagt at d komme ein film t. me får bare hb at Arnold spele i den og, viss han får tatt seg fri fra guvenør jobben så ha nska prøva å få!!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 eg har likt alle terminator filmane, å eg må sei: T3 har vært best t nå.. mn slutten va noge dritt.. :-? d va så opplagt at d komme ein film t. me får bare hb at Arnold spele i den og, viss han får tatt seg fri fra guvenør jobben så ha nska prøva å få!!! Jah! tror nok ganske sikkert at det blir en T4 også. Men som det stod i VG, var de ikke helt sikkre på om arnlod skulle spille inn mer T filmer. Isåfall hvis han ikke skal det, blir jo mye av filmen ødelagt spør du meg! det er han som passer best til rollen, kommer ikke på noen som kunne ha erstattet ham, ever!! btw. Hallais Andreas, hyggelig å se deg her! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 "Give me your clothes." "Talk to the hand!" "Now." Den scenen er verdt hele biletten. Har ikke kost meg sånn på kino siden To Tårn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå