Cuneax Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Se den stilige videoen. Microsoft viser interaktivt hologram Lenke til kommentar
wretysve Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Håper jeg lever lenge nok til å se hologrammer blant allmennheten. Men kan huske å ha sett dette på en slik showcase video (om jeg kan kalle det det) fra Japan en god stund tilbake. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Spennende teknologi Mon tro om det er mulig å få force-feedback på sånt ... Lenke til kommentar
CWH Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fascinerende. Og med den vanlige rivende utviklingen bør en slik prototype raskt kunne forbedres betraktelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Se den stilige videoen. <a href="http://www.hardware.no/artikler/microsoft_viser_interaktivt_hologram/103096" title="Microsoft viser interaktivt hologram">Microsoft viser interaktivt hologram</a> Ser fram til å se mere av dette i framtiden! ^^ Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Mener kjeg leste et sted at det er en flyplass som har tatt i bruk hologrammer i noen info disker, greit nok.. Disse var ikke så veldig smarte, man kunne vel omtrent bare lytte til dem, og ikke spørre om noe f.eks.. Mener det var her på HW jeg leste det også, men kan godt ha vært pcworld også for den sakens skyld.. Så dette er nok noe som nærmere seg mer og mer Så denne teknologien fra MS så jo ganske smart ut i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå