Kjell Arne Stava Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fjæresteiner og litt hav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Synes du har fått til forgrunnen veldig bra. Bølgene der ute er blitt litt overeksponerte og har lite struktur. Her kunne du sikkert undereksponert litt og eventuelt justert opp lyset litt i forgrunnen under etterbehandlingen Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fine farger i et detaljrikt bilde. Enig med wasco anngående bølgene. Her var det jo massevis av motiver for for nærbilder. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Synes du har fått til forgrunnen veldig bra.Bølgene der ute er blitt litt overeksponerte og har lite struktur.Her kunne du sikkert undereksponert litt og eventuelt justert opp lyset litt i forgrunnen under etterbehandlingen Takker så mye for kommentaren Wasco, vanskelig å få alle detaljene på plass i bilde prosessen, men øving gjør mester Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Fine farger i et detaljrikt bilde. Enig med wasco anngående bølgene. Her var det jo massevis av motiver for for nærbilder. Takker for din kommentar Thore, Ja jeg må nokk ta turen tilbake hit for å ta nye bilder av detaljer, takker Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Wasco her nevnt det som bør nevnes her, og jeg er enig i det. Som Thore sier: Du kan boltre deg i detaljbilder også. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Wasco her nevnt det som bør nevnes her, og jeg er enig i det. Som Thore sier: Du kan boltre deg i detaljbilder også. Takker Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg