V. Haugen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tre lavprisoperatører utmerker seg med svært høy kundetilfredshet. EPSI 2011: Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Stemmer godt overens med mine erfaringer. Var mer fornøyd i Chess og One Call enn jeg er i Tele2 idag. Burde byttet, men det er som kjent litt tiltak og nå har jeg uansett fribruk fra Tele2 ut året, som hos de andre operatørene. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tele2 kan vise til den sterkeste veksten innen servicekvalitet på årets EPSI-måling. På servicekvalitet kommer også Phonero best ut, etterfulgt av Network Norway og NetCom. Telenor er likevel den operatøren som har forbedret seg mest i forhold til fjorårets måling når det gjelder opplevd servicekvalitet. Aight. Flere enn meg som ble forvirra av disse utsagnene? Hva er forskjellen på å ha den sterkeste veksten og å ha forbedret seg mest? Gi meg gjerne tabellen istedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg