simeonchris Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei, søkte på en jobb i en ny butikk som åpner her snart. Ble oppringt for noen dager siden og de ville ha meg inn til intervju. Problemet nå er jo at jeg selvfølgelig har klart å miste lappen jeg skrev klokkeslettet på.. Tror kanskje det var klokken 2. Men tviler bare jo mer jeg tenker på det. Hva foreslår dere jeg gjør? Ringer tilbake for å høre når det var (Noe som arbeidsgiver ikke setter pris på, det at jeg klarte å glemme det) Eller satse på klokken 2? Og risikere å ikke komme inn til intervju i det hele tatt. Lenke til kommentar
simeonchris Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Ring. Kan jo da virke som en sløv kar som klarer å glemme når det er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Eller det kan hende de oppfatter deg som en ærlig kar som sørger for å være presis ved å være sikker. Som psykologen min sa en gang: "Slutt å prøve å lese andres tanker. Du er ingen tankeleser så det blir bare spekulasjoner."* *fritt sitert etter hukommelsen. Var noe i den duren hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Xathras Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ring. Kan jo da virke som en sløv kar som klarer å glemme når det er. Bedre å virke som en sløv kar som har mistet lappen som sjekker for å være sikker, fremfor å risikere å ikke komme til intervjuet i det hele tatt. Det er jo ganske åpenbart hvilke av alterntivene som har størst odds for å få deg en jobb. Dessuten dersom du blir ansatt så får du mange muligheter til å bevise at du ikke er en "sløv kar". Lenke til kommentar
simeonchris Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Eller det kan hende de oppfatter deg som en ærlig kar som sørger for å være presis ved å være sikker. Som psykologen min sa en gang: "Slutt å prøve å lese andres tanker. Du er ingen tankeleser så det blir bare spekulasjoner."* *fritt sitert etter hukommelsen. Var noe i den duren hvertfall. Helt enig med deg, får ringe imorgen. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå