Gå til innhold

Jeg pisset ved en DJ-disk

guyChed

Anbefalte innlegg

Kan ikke si jeg la merke til så spesielt mange blikk da jeg var tilbake igjen i går. Jeg brukte til en forandring toalettet deres denne gangen, men jeg skvettet litt rundt omkring, noe kom nok borti gulvet. Men det skyldtes nok mest min ubalanse heller enn manglende sosiale antenner, så der er jeg nok uansett unnskyldt - og jeg antar de ikke har montert skjulte kameraer på sine WC, heller... det hele var en lettelse :) NÅ kan jeg pisse lettet ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men jeg skvettet litt rundt omkring, noe kom nok borti gulvet. Men det skyldtes nok mest min ubalanse heller enn manglende sosiale antenner,

Antennene er fortsatt fraværende. Det er fortsatt ikke akseptabelt å pisse "litt rundt omkring" på toalettet. Noen skal faktisk vaske der.

Hvor vokste du opp? Skogen?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Selv hjemme hender det jeg urinerer på toalettsetet, bare ikke si dere ikke gjør det samme. For det er da ikke mange dagene siden du, Lumpness, skvettet ut badegulvet til foreldrene dine? Om jeg ikke hadde visst det, kunne jeg likevel satset, for sannsynligheten er like stor som dassrullen din er tom. :)

Endret av guyChed
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ikke mobb "tissefanten" da! Han viser jo tydelige fremskritt. Dessuten skvetter vi alle mann når vi pisser, ja hvis vi ikke sitter ned på skåla. Dagens gladhistorie, spør du meg cool.gif

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mener du at vaskepersonell, som vasker toalett på utesteder, burde få tips?

Svarer du på:

"Jeg lot det være opp til vaskepersonellet, de har jo tross alt en jobb med å fjerne slikt "ugress"

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mener du at vaskepersonell, som vasker toalett på utesteder, burde få tips?

Ja, visst. Legg igjen en fin kanelbolle med en 50-lapp på gulvet.

ph34r.gif

Lenke til kommentar

Ja, visst. Legg igjen en fin kanelbolle med en 50-lapp på gulvet.

Penger kan hvem som helst bruke. Beste er nok å legge igjen bankkortet.

Spørsmålet er vel om det er et sjakktrekk å spørre på et av norges største forum om det er dumt å pisse i en DJ-stand på et utested. Hva gjør du når noen fra utestedet som har hørt om "han som pissa på standen igår" leser denne tråden? :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Det å bomme litt på dassen på et utested må da være greit nok, har selv spydd ut ett par toalettgulv i min utelivskarriere (selvfølgelig aldri med vilje og de gangene har jeg til gjengjeld lagt igjen allt for mye penger i baren) Men det er sånn som skjer.

Dj-disk er forøvrig jævli drøyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...