Populært innlegg guyChed Skrevet 23. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. oktober 2011 Helgens lange netter gikk litt hett for seg, og jeg fant ved et tidspunkt ut at jeg var i ferd med å få behov for et toalettbesøk. Akkurat da befant jeg meg på dansegulvet, og dasskøen var mildt sagt jævlig lang, så det jeg gjorde var å bevege meg diskret bort til DJ-disken, zippe smekken og la det renne. Jeg var ikke så jævla full, for jeg husker jo hele scenarioet, men det var ingen som catcha meg! Ikke vet jeg hvilken retning det rant i heller, jeg holdt meg hvert fall litt diskret "bakenfor" DJ-disken og fyrte løs. Lokalet var jo som alle andre utesteder mørkt og lummert, så hvor stor er sjansen for at jeg ble avslørt på kamera? Kan de ta meg på noe i ettertid, når de ikke catcha meg idet jeg utførte urineringen? 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Demantios Skrevet 23. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, de kan ta deg. Sannsynligvis har du ødelagt DJ-utstyr for flere tusen kroner, de sjekker kameraet og du er sporet. Det er bare å sette seg ned og vente på at namsmannen kommer og henter med seg TV'et ditt, bikkja og svigermor 18 Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Seriøst? 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 ja helt seriøst! du er nok i deep shit nå ass, DJ uststyr og PA generelt er ikke billig! 9 Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan vet jeg om utstyret ble truffet, da...? Jeg pisset jo "på" eller "ved" disken, liksom. Det var for mørkt til at jeg registrerte nøyaktig hvor det endte... 1 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Egentlig så er det vel passe dyrt å bli tatt for offentlig pissing i det hele og det store. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Pissa du på utstyret? Uansett vil jeg ikke tro sjansen for at du blir tatt er så stor. Har de det på film vil de naturlig nok forsøke å finne ut hvem du er, men hvor stor er sjansen for det? Om de anmelder det tror jeg ikke sjansen for at du blir tatt heller vil være så stor. Bare å slappe av. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har du ikke hørt noe innen 7 dager kan du puste lettet ut Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan vet jeg om utstyret ble truffet, da...? Jeg pisset jo "på" eller "ved" disken, liksom. Det var for mørkt til at jeg registrerte nøyaktig hvor det endte... Det sier seg selv, har selv vært dj og mye av utstyret ligger på gulvet under dj-bordet. Å velte en øl når man er dj kan være nok til å ødelegge utstyr for flere tusen kroner. Det går ikke i stykker med en gang, men om det ikke blir vasket umiddelbart kan det for bli fuktskader i utstyret. Surheten på urin fører også veldig for til at kontakter ruster og kobberkabler irrer Lenke til kommentar
Populært innlegg TheKims Skrevet 24. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. oktober 2011 Helgens lange netter gikk litt hett for seg, og jeg fant ved et tidspunkt ut at jeg var i ferd med å få behov for et toalettbesøk. Akkurat da befant jeg meg på dansegulvet, og dasskøen var mildt sagt jævlig lang, så det jeg gjorde var å bevege meg diskret bort til DJ-disken, zippe smekken og la det renne. Jeg var ikke så jævla full, for jeg husker jo hele scenarioet, men det var ingen som catcha meg! Ikke vet jeg hvilken retning det rant i heller, jeg holdt meg hvert fall litt diskret "bakenfor" DJ-disken og fyrte løs. Lokalet var jo som alle andre utesteder mørkt og lummert, så hvor stor er sjansen for at jeg ble avslørt på kamera? Kan de ta meg på noe i ettertid, når de ikke catcha meg idet jeg utførte urineringen? Er du født og oppvokst i en jungel? Håper virkelig de har deg på kamera å får tatt deg. En ting er å pisse i gata, en annen ting er å pisse inne i et lokale. 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg tole Skrevet 24. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er ofte litt lat og ubetenksom, så jeg orker ikke å gå på badet når jeg tissetrengt om morgene, så da pisser jeg bare enten i senga eller på soveromsgulvet. Gjør det samme når jeg sover over hos noen eller bor på hotell. Skjønner dog ikke helt hvor de aldri inviterer meg mer og at jeg får ekstraregning fra hotellene. Verden er rar. 17 Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg vet ærlig talt ikke hvor "strømmen" rant, men den har helt sikkert tatt seg en svingom på dansegulvet ettersom det jo techinically skjedde PÅ gulvet, hehe. By the way har broderen pissa på en russebil også, i år, så jeg er alldeles ikke den eneste synderen her om dere mistenker det. Endret 25. oktober 2011 av guyChed 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dassen Skrevet 25. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. oktober 2011 Ikke alle som fikk pottetrening som liten skjønner jeg. Voks opp og stå for handlingene dine! Patetisk. 14 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvordan er det med overvåkning på nattklubber da? Jeg regner med at det er vanskelig å få noen gode bilder i mørke rom med blinkende lys. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan forumveiledere se hvilke andre brukere som har lik IP-adr. som TS her? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nei det er bare moderatorer og admin som har tilgang til Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Ikke alle som fikk pottetrening som liten skjønner jeg. Voks opp og stå for handlingene dine! Patetisk. Du taler visst for toalettet mitt, iflg. nicket ditt... endelig fikk det en munn så det nådde meg med sin kommunikasjon! Takk! Skal heretter benytte det i større grad enn nå. 3 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Glad jeg kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 By the way har broderen pissa på en russebil også, i år, så jeg er alldeles ikke den eneste synderen her om dere mistenker det. Jasså, så det er et familieproblem? 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå