Gå til innhold

Jeg pisset ved en DJ-disk

guyChed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pissa du utstyret?

Uansett vil jeg ikke tro sjansen for at du blir tatt er så stor. Har de det på film vil de naturlig nok forsøke å finne ut hvem du er, men hvor stor er sjansen for det? Om de anmelder det tror jeg ikke sjansen for at du blir tatt heller vil være så stor. Bare å slappe av.

Lenke til kommentar

Hvordan vet jeg om utstyret ble truffet, da...? Jeg pisset jo "på" eller "ved" disken, liksom. Det var for mørkt til at jeg registrerte nøyaktig hvor det endte...

Det sier seg selv, har selv vært dj og mye av utstyret ligger på gulvet under dj-bordet.

Å velte en øl når man er dj kan være nok til å ødelegge utstyr for flere tusen kroner. Det går ikke i stykker med en gang, men om det ikke blir vasket umiddelbart kan det for bli fuktskader i utstyret.

Surheten på urin fører også veldig for til at kontakter ruster og kobberkabler irrer

Lenke til kommentar

Jeg vet ærlig talt ikke hvor "strømmen" rant, men den har helt sikkert tatt seg en svingom på dansegulvet ettersom det jo techinically skjedde PÅ gulvet, hehe.

By the way har broderen pissa på en russebil også, i år, så jeg er alldeles ikke den eneste synderen her om dere mistenker det.

Endret av guyChed
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke alle som fikk pottetrening som liten skjønner jeg. Voks opp og stå for handlingene dine! Patetisk.

Du taler visst for toalettet mitt, iflg. nicket ditt... endelig fikk det en munn så det nådde meg med sin kommunikasjon! Takk! Skal heretter benytte det i større grad enn nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...