DevN Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Bare et enkelt lite spørsmål. Er det mulig å oppdatere Windows Xp til f.eks. SP1 eller noe sånt når den er pirat kopiert? Får jo sånn "ugyldig key" eller noe sånt når jeg prøver, er det noen måte å unngå dette på da? En grunn til dette er for å få USB2 support. Sto at jeg skulle bare oppgradere til Windows XP SP1 for å få USB2 support... Men ok, hvis det ikke er mulig å oppgradere kan jeg få USB2 support på noen annen måte? Finnes ikke noen "cracked" utgave at SP1? Kunne jo bruke Windows 2k, men tror det blir mer ustabilt på denne pc'en. Lenke til kommentar
Npt Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 CD-keyen din begynner på FC ikke sant? Uansett må du bytte, PM meg for en fungerende CD-key.. Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 jeg gir opp kampen mot off topic postere i "annet om hardware" Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Fra Retningslinjer:Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Hadde jeg vært deg hadde jeg forsøkt å slette tråden før en mod såg den... Lenke til kommentar
snorri Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Bra poeng. Eneste grunnen til at denne har fått leve mer en 5 sek. er fordi at ingen admins er online. Synd... Det var en skikkelig idiotisk post. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Pirat-virksomhet dette? Neppe... Samme det, vet ikke hvilken synsvinkel moderator har på dette? Uansett, hvis dette er så alvorlig får jo moderator bare gjøre som han/hun føler for. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Goodbye Goodbye Goodbye and good ridance to bad luck Lenke til kommentar
Izex Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Uansett hvor mye piratkopiert Windows er så trenger du bare gyldig key som støtter SP1 og det er jo key du egerntlig kjøper for uten den kommer du ikke langt...kan kjøpe key mange plasser (men da følger Windows med på CD hehe) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Noen har fått et par ukers ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg