MilKman' Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hei! Denne helgen hadde jeg min første spillejobb som DJ. Desverre misforsto jeg arrangørene, og jeg trodde det skulle være et skikkelig houseparty, men dette var isteden en russefest. Så musikken falt ikke i topp smak, men det funket. Nå er jeg ute etter litt mer fjortissmusikk og mainstream, som Vengaboys, DDE og anna kommers drit. Kan noen hjelpe meg litt? EDIT: F.eks hva ville dere hørt på en fest som dette? Endret 24. oktober 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 du kan jo høre på denne listen med 90-tallsmusikk og denne med festmusikk så tor jeg du vil finne noe du kan like. 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Du har ikke en lignende liste som er nedlastbar? Torrent etc? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Takk likevel! En god del bra der : ) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 takk. Du kan bruke et program som heter Replay music til å ta opp alle sangene da men det kommer til å ta litt tid. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det litt i samme duren som 'Pandora' da det fantes i Norge? Du setter på en sang, så finner den automatisk sanger i samme sjanger? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 nei, den tar opp det som skjer på lydkortet. du spiller av en sang, programmet tar det opp og tagger sangen med artist/tittel osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå