Øystein Brembo Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Black gold seekers ............. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen greier,blir til andre greier,spennende dette,tror eg vile brukt mer kontrast i skyene/ansikt,muligt klarnet øyner er tanke,bare forslag! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Oppfatter iddeen og tror jeg ser hvor du vil, men jeg tror ikke du er helt fremme. Hvilken form for blending har du gjort av layerne? Kun med opacity eller noen annen form. Jeg har eksperimentert mye med Blendingmodes for layere i det siste og det kan være spennende å forsøke noen av dem. Anbefaler å prøve ut! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Oppfatter iddeen og tror jeg ser hvor du vil, men jeg tror ikke du er helt fremme. Hvilken form for blending har du gjort av layerne? Kun med opacity eller noen annen form. Jeg har eksperimentert mye med Blendingmodes for layere i det siste og det kan være spennende å forsøke noen av dem. Anbefaler å prøve ut! Ja, jeg prøver og prøver men er ikke helt fortrolig med layers og mask. Men uansett tusen takk for tilbakemeldinger Vet ikke helt hva jeg holder på med når det gjelder vilken type blending, ja ja Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Her er en video som viser en alternativ måte å bruke blendingmodes på - dvs du bruker modusene i stedet for bare å senke synligheten til det ene laget: http://www.moderskeppet.se/webbtv/ett-ondsint-ansikte/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg