Sebastilurio Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Lås deg inn på do rett før du skal i dusjen, lukk øya og rop så høyt du klarer "PIKKEN MIN ER ENORM!!" 20 ganger og overbevis deg selv om at den er det. Gå så inn i dusjen og drit i om folk ser rart på deg når du kommer ut av do. HAHAH! Fy faen så bra xD 1 Lenke til kommentar
sPn^ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) . Endret 11. februar 2016 av sPn^ 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Det for pokker ikkje gutar du skal visa den fram til. At den kryp inn i den slags omgivelser er ikkje anna enn naturleg. Artig type han der ungdommen med 25cm penis. Endret 31. oktober 2011 av Zeph 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg krangel Skrevet 31. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvis noen kommenterer at pikken di er så liten i dusjen kan du jo bare si: "Det er fordi du er så stygg at den gjemmer seg". 13 Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det for pokker ikkje gutar du skal visa den fram til. At den kryp inn i den slags omgivelser er ikkje anna enn naturleg. Artig type han der ungdommen med 25cm penis. Ikke alle gutter som liker jenter da.. Så 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Alt som er vanskelig kan løses med dialog. Jeg anbefaler deg å være åpen og ta opp problemet med garderobekameratene dine når dere er samlet. 5 Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Meget rart at han kameraten din ikke synes det er en skam med 25cm penis, da det er svært få kvinner som synes det er behagelig med utstyr over 18cm. Det med forbehold om at du har målt riktig hehe.. noe som er veldig uvanlig i den alderen du er i. Jeg har 15 cm erigert penis, og er kjempeglad den ikke er større. Perfekt match mellom meg og konen min. Det er klart at det er vanskelig å forklare andre gjevnaldrede småunger at en tiss kan skrumpe inn til en skrott, og alikevel vokse seg 5 ganger større i erigert tilstand. Og det er kun den erigerte tilstanden som er viktig i et evt samleie 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det for pokker ikkje gutar du skal visa den fram til. At den kryp inn i den slags omgivelser er ikkje anna enn naturleg. Artig type han der ungdommen med 25cm penis. Ikke alle gutter som liker jenter da.. Så Og hva har det med saken å gjøre? Ingen som kommer til å kalle han homofil om han har badetiss i guttegraderoben. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 La merke til at penisen til en i troppen min var maksimum 1 cm for ikke mange ukene siden. Har dusjet med han i et halvt år uten å se det. Moralen er? Ingen bryr seg. Postet av anonym: 93806bd88cd13f16dfaa6879458e672a 4 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 La merke til at penisen til en i troppen min var maksimum 1 cm for ikke mange ukene siden. Har dusjet med han i et halvt år uten å se det. Moralen er? Ingen bryr seg. Postet av anonym: 93806bd88cd13f16dfaa6879458e672a Ja, det som er deres, må folk få ha for seg sjøl. 1 Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva med å bare holde ei hånd foran så ser ikke folk noe! Om dem spør hvorfor du gjør det, så kan du si at du ikke føler deg vel med å vifte med kølla foran gutter... Når jeg gikk på skole var det ingen som løp rundt å vifta med kølla. De fleste hadde ei hånd foran når dem dusja! 2 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva med å bare holde ei hånd foran så ser ikke folk noe! Om dem spør hvorfor du gjør det, så kan du si at du ikke føler deg vel med å vifte med kølla foran gutter... Når jeg gikk på skole var det ingen som løp rundt å vifta med kølla. De fleste hadde ei hånd foran når dem dusja! Så dine jenvgamle hører til de mer bluferdige blant oss? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Tenk heller på at 26cm-fyren sannsynligvis aldri har penetrert en kvinne, fordi den er ALT for stor. Det medfører bare smerte og awkward forsøksjokking uten å få den halvveis inn engang. 1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Altså, enkelt og greit hvem bryr seg? Så lenge tissen din ikke er så liten at du kan ha vanlig samleie har det ingenting og si. Noen har større og noen har mindre. Vær stolt over deg selv og drit i hva andre synes. Sier de noe så sier de noe, da kan de heller ikke være så utrolig modne/smarte selv. 1 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du kan jo bare ha et blad foran tissen sånn som Tarzan. 1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Du kan jo bare ha et blad foran tissen sånn som Tarzan. Det er her du tar feil min venn. Tarzan har truser, brune, mandige mannetruser. Endret 9. november 2011 av Grøgger 2 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du kan jo bare ha et blad foran tissen sånn som Tarzan. Det er her du tar feil min venn. Tarzan har truser, brune, mandige mannetruser. Pøh! I animasjonsfilmen, ja! I bøkene har han et blad! 2 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 En klassekamerat drog'en alltid før vi skulle dusje... weird.. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 En klassekamerat drog'en alltid før vi skulle dusje... weird.. Mens resten av klassen så på? lol 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 En klassekamerat drog'en alltid før vi skulle dusje... weird.. Who doesn't? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg