AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hei! Noen som vet hvem jeg kan kontakte hvis jeg vet at jeg har overnaturlige krefter?? Er det noen forum for dem? Lukka nettopp døra bare med hjelp av tankene mine!! Hvordan er dette mulig?!? Vil gjerne komme i kontakt med flere som har noe som ligner på det jeg kan, og dele tanker og slikt rundt det. Takk Postet av anonym: 431c2296a2dd782073dba444e8552b30 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html Det er 5,5 raske milioner. Endret 23. oktober 2011 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg tror den kraften du har er troll. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg tror den kraften du har er troll. Nei, lol! Det var ikke et troll som lukka døra, det finnes jo ikke engang. Eller hva vet jeg? Klarte jo å lukke døra med tankene mine.. hmm. Blir forvirra... Men det var meg, ikke et troll... Forventa vell egentlig at ingen skulle tro meg, og at de fleste tror at jeg er gal. Men det var meg... Postet av anonym: 3079045f7d184062ca7f0208c1cff578 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvor er facepalm ansiktet når jeg trenger det? 4 Lenke til kommentar
rioi Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det første du bør gjøre er å sjekke om du klarer å gjøre det igjen. Når du har funnet ut at du ikke får til å gjøre det igjen kan du komme tilbake til denne tråden og si unnskyld for at du lagde en idiotisk tråd. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dårlig emnetittel og dårlig trolling. Lenke til kommentar
tole Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html Det er 5,5 raske milioner. James Randi er en liten luring. Det er nok mer enn en gang han burde betalt ut pengene men vridd seg unna selv med de relativt strenge protokollene han setter opp, hvis man velger å tro en del forum, men man kan jo aldri være helt sikker med mindre man er åndsfrisk og relativt velaktivert i topplokket og har opplevd det selv. Mannen er jo illusjonist så han er godt kapabel til å se igjennom diverse triks, men det betyr ikke at han ikke er menneskelig med de begrensningene det innebærer med hensyn på etikk og moral og hans personlige æresbehov for at pengene aldri skal utbetales. Bl.a var det et eksperiement med en hund som alltid gikk i vinduet før en person kom hjem, uansett hva klokka måtte være. Denne vred han seg bl.a. unna. Mulig han rasjonaliserte det med at hunden faktisk hørte skoene hans eller noe, i såfall var det kanskje ikke så rart, men det burde en mann som han tatt i betraktning og sjekket med mikrofon eller på annen måte forstyrret hunden med lyd slik at denne muligheten for deteksjon ble eliminert. Endret 24. oktober 2011 av tole Lenke til kommentar
tole Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei! Noen som vet hvem jeg kan kontakte hvis jeg vet at jeg har overnaturlige krefter?? Er det noen forum for dem? Lukka nettopp døra bare med hjelp av tankene mine!! Hvordan er dette mulig?!? Vil gjerne komme i kontakt med flere som har noe som ligner på det jeg kan, og dele tanker og slikt rundt det. Takk En enkel måte å sjekke om dette er innbillning/hallusinasjon på er å filme det med et kamera, så kan du selv sjekke om det du tror skjer er det som faktisk skjer. I værste fall kan dette være sykelig og starten på f.eks schizofreni, i beste fall er du en sensasjonell telekinetiker. 1 Lenke til kommentar
tole Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html Det er 5,5 raske milioner. Kunne faktisk ha vært interessant å teste ut den greia der. Har hatt en god del hypersensitivitetsopplevelser og fornemmelser som jeg bare har trodd var innbilning inntil jeg senere har fått dem bekreftet. Jeg er en relativt rasjonell kar så disse tingene er nye og tildels merkelige greier for meg. Jeg kjenner også sykdom i personer jeg ikke engang vet er syk som en kraftig ilning igjennom kroppen. Dette er også bekreftet. Noen ganger er det som å ta på en klump en sprelsk energi. Føles helt spesielt ut, og er vanskelig å forklare. Plukker opp andre sine følelser uten engang å se dem. Er ganske plagsomt til tider når personer er sinte, stressa, har angst eller er veldig lei seg. Når de er forelsket er det derimot litt mer behagelig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så du har aldri tatt feil? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 HEY jeg har og denne kraften (det kalles telekenis) jeg har og telepatiske evner! kontakter deg her og nå, hører du meg ikke? Lenke til kommentar
tole Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Så du har aldri tatt feil? Vi har vel alle en tendens til å vri ting slik vi ønsker det skal være, men disse opplevelsene var jo temmelig spesielle da, og jeg kan vel telle på en hånd hvor mange jeg har vært komfortabel med å fortelle det ansikt til ansikt. Jeg er min egen hardeste kritiker. Det som også er spesielt er at mye av dette har hendt i den senere tid. Har også hatt en del merkelige kroppslige fornemmelser som er så spesielle at det er vanskelig å skjønne hva det er. Er jo lett å feiltokle ting, og vi har vel en tendens til å knytte ting til de knaggene man har, og har man da dårlige knagger så blir jo koblingen desto mer suspekt, ala lyn og torden = Tor med hammeren. Før man hopper på de overnaturlige forklaringsmodellene så er det greit å ha gått igjennom alle de naturlige. Lenke til kommentar
tole Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Bl.a var det et eksperiement med en hund som alltid gikk i vinduet før en person kom hjem, uansett hva klokka måtte være. Denne vred han seg bl.a. unna. Mulig han rasjonaliserte det med at hunden faktisk hørte skoene hans eller noe, i såfall var det kanskje ikke så rart, men det burde en mann som han tatt i betraktning og sjekket med mikrofon eller på annen måte forstyrret hunden med lyd slik at denne muligheten for deteksjon ble eliminert. Her er en video med Rupert Sheldrake som tar for seg fenomenet. Han har gjort mye forskning på feltet og samlet mye stoff. Endret 2. november 2011 av tole Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Gratulerer med oppdagelsen av effekten fra pcilocybin Lenke til kommentar
formann Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fleinsesongen er i gang ja... 3 Lenke til kommentar
tole Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvis herrene Reap og formann sikter undertegnende for bruk av psykedeliske stoffer så kan jeg informere om at det mest tvilsomme stoffet jeg noen gang har inntatt er koffein, men jeg har på følelsen at dere ikke er helt ukjente i terrenget. Jeg synes verden er like sprø som et knekkebrød så jeg trenger ikke hallusinasjoner i tillegg Hva trådstarter evt. har gjort får stå for hans regning. Kanskje han allerede er tatt opp på Hogwarts på nærmeste perong eller sent til spesialskolen i Heroes eller X-men, eller kanskje han er fastremet på nærmeste psykriatsike. Også mulig at han rett og slett er et troll. Følg med i neste episode av Brødrene Dal og Spektralsteiene! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 HEY! Jeg lider av AKKURAT det samme! Kanskje vi kan bli venner? Langdon Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg kan vet når pappa kommer hjem 2min før han kommer. aner ikke hvordan :S Lenke til kommentar
tole Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg kan vet når pappa kommer hjem 2min før han kommer. aner ikke hvordan :S Det er fordi auraen din knytter seg opp mot kvantefeltet og toucher base igjennom det morfogenetiske feltet via superstrenger i paralelluniverset via intensjonen om å komme hjem. Det er jo helt elementære greier Skjer det uansett når på døgnet han kommer hjem ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg