Torbjørn Jentoftsen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Måne over Sortlandsundet..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RagnarKH Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Stemningsfullt så det holder dette Men bildet er litt vel blått noe som gjør at det stikker litt mot magenta. Enkelt å gjøre noe med det. Kan virke som at det er en smule uskarpt men det betyr ingen ting. Bildet skal sees som en helhet. Motivmessig og komposisjonsmessig så synes jeg bildet fungerer. Hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Hei RagnarKH! Takk for hyggelig komentar til mitt bilde. I din kommentar skriver du; litt vel blått. Jeg vet ikke hvor mye kjennskap du har til lyset her nord, men på visse tider av året har vi et fantastisk blått lys. Dette bildet er ikke behandlet fargemessig av meg, men av "vår herre". Mvh Torbjørn. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Flott setemning i bildet og god eksponering. Liker at du har klart å få med den lille skya forran månen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg