60C Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 For en stund tilbake så ba jeg om anbefalinger om hvilken ADSL leverandør jeg burde velge. Og spesielt om tiscali. Vel jeg valgte tiscali og er meget godt fornøyd med det. Jeg kan nevne et problem jeg hadde med ADSl boksen og dårlig kontakt. Jeg tok kontakt, men de hadde ikke flere på lager, men skulle sende meg en ny så fort som mulig. Kontakt feilen har jeg ikke hatt noen problemer med etter dette forsåvidt. Dagen etter så ringte dem faktisk hjem til meg og fulgte opp problemet. Dette kaller jeg god service. Jeg sjekket også overførings hastigheten på it avisen og lå faktisk over det jeg skulle ha. Tenkte jeg bare skulle dele noen gode erfaringer i en pc verden full av problemer. Men om det er noen andre som kan dele gode og dårlige erfaringer om tiscali, og evt løsninger så man kan ta lærdom uten å måtte oppfinne kruttet på nytt så er det supert. Mvh Thomas Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ja...skulle bare mangle at kundeservicen til tiscali er god... til de prisene... Lenke til kommentar
60C Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Vel du klarte og knuse en god tilbakemelding med få ord. Det er ikke så ofte man leser om gode erfaringer på dette forumet, eller andre forumer for det saks skyld. Når det gjelder priser så ligger de vel midt på treet, ikke beste og ikke verst heller. Og når man ikke bor på sentrale østland eller Oslo hvor man kan vrake og velge, da tar man det beste ut av få alternativer. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har også Tiscali og er godt fornøyd med dem... untatt supporten. Har sendt flere mail til dem og har ikke fått svar på en eneste. Det er dårlig det! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har også Tiscali og er godt fornøyd med dem... untatt supporten. Har sendt flere mail til dem og har ikke fått svar på en eneste. Det er dårlig det! For min del gjelder dette ISDN. Ikke F**n om de svarer på mail. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Skal man ha god service bør man velge de minste leverandørene i markedet. For de har ikke så mange kunder å ta seg av. Det fører til at du får bedre tilbakemelding fra dem. Det er jo også grunnen til at telenor mister så mange kunder. De har for mange kunder å holde styr på!! Vi har vel alle vært innom feilmeldingen til telenor tlf 05000. Først 10 min menyer som man må svare på bokmål. Og så 30-60 min venting. Har selv en av de små. Lenke til kommentar
60C Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Enig når det gjelder mail supporten, fått svar på 2 av 4 sendte så det er i det minste en 50-50% i min favør der. Men når det gjelder hjelp når man ringer (når man endelig kommer igjennom vel å merke), så har jeg bare gode ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå