Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gode erfaringer når det gjelder tiscali adsl


Anbefalte innlegg

For en stund tilbake så ba jeg om anbefalinger om hvilken ADSL leverandør jeg burde velge. Og spesielt om tiscali.

 

Vel jeg valgte tiscali og er meget godt fornøyd med det.

Jeg kan nevne et problem jeg hadde med ADSl boksen og dårlig kontakt.

Jeg tok kontakt, men de hadde ikke flere på lager, men skulle sende meg en ny så fort som mulig. Kontakt feilen har jeg ikke hatt noen problemer med etter dette forsåvidt.

 

Dagen etter så ringte dem faktisk hjem til meg og fulgte opp problemet.

Dette kaller jeg god service.

Jeg sjekket også overførings hastigheten på it avisen og lå faktisk over det jeg skulle ha.

 

Tenkte jeg bare skulle dele noen gode erfaringer i en pc verden full av problemer.

 

Men om det er noen andre som kan dele gode og dårlige erfaringer om tiscali, og evt løsninger så man kan ta lærdom uten å måtte oppfinne kruttet på nytt så er det supert.

 

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel du klarte og knuse en god tilbakemelding med få ord.

Det er ikke så ofte man leser om gode erfaringer på dette forumet, eller andre forumer for det saks skyld.

 

Når det gjelder priser så ligger de vel midt på treet, ikke beste og ikke verst heller. Og når man ikke bor på sentrale østland eller Oslo hvor man kan vrake og velge, da tar man det beste ut av få alternativer.

Lenke til kommentar

Skal man ha god service bør man velge de minste leverandørene

i markedet.

For de har ikke så mange kunder å ta seg av. Det fører til

at du får bedre tilbakemelding fra dem.

Det er jo også grunnen til at telenor mister så mange kunder.

De har for mange kunder å holde styr på!!

 

Vi har vel alle vært innom feilmeldingen til telenor tlf 05000.

Først 10 min menyer som man må svare på bokmål.

Og så 30-60 min venting.

 

Har selv en av de små.

Lenke til kommentar

Enig når det gjelder mail supporten, fått svar på 2 av 4 sendte så det er i det minste en 50-50% i min favør der.

Men når det gjelder hjelp når man ringer (når man endelig kommer igjennom vel å merke), så har jeg bare gode ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...