Tom Ames Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hei, Jeg tenker å investere i et nettbrett og ønsker anbefalinger. Mine "krav" - minnekort leser. - minimum 8" skjerm - Android - usb lading (ikke et must) - 3G Har sett på Motorola xoom, anbefales den? Galaxy tab frister, men støtter ikke minnekort, så da ønsker jeg 64gb versjonen - den er dyr og ikke kommet ennå. Finnes det en oversikt over nye nettbrett som kommer i månedene fremover? Endret 13. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Et raskt søk på Prisjakt viser at det kun er et nettbrett som oppfyllter kravene dine, Acer Iconia A501 32GB. Du får lese litt tester av dette Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Asus' Transformer 2 kommer visstnok ut om ikke så veldig lenge. Ellers er jo den første versjonen fremdeles et godt valg. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Et raskt søk på Prisjakt viser at det kun er et nettbrett som oppfyllter kravene dine, Acer Iconia A501 32GB. Du får lese litt tester av dette Får litt flere alternativer hvis jeg ikke må ha usb lading (bl.annet Motorola Xoom). I testen på amobil.no står det at Acer Iconia har proprietær lade løsning - stemmer det? Ser at Transformer Prime blir lansert 9.11 med Tegra 3 ... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis det står det i testen til amobil så stemmer nok det. Har selv ingen erfaringer med nettbrettet fra Acer. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det noen tabs som lader over usb i det hele tatt? De har vel så store batteri at det hadde tatt en evighet. Uansett så tror eg ASUS Transformer Prime (2) kommer til å bli konge, så vent i det minste til den blir annonsert om 2 uker. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Er det noen tabs som lader over usb i det hele tatt? De har vel så store batteri at det hadde tatt en evighet. Uansett så tror eg ASUS Transformer Prime (2) kommer til å bli konge, så vent i det minste til den blir annonsert om 2 uker. [/quote Det har jeg ikke tenkt på - hvor mye strøm man kan kjøre igjennom en usb kontakt, men trodde det gikk greit til nettbrett.. Yes, kan vente å se hva T.Prime tilbyr. Er det sjans for at den kommer i butikkene før jul mon tro? Frister jo med den nye Tegra 3 prossesoren. Eksternt tastatur er ikke på pri listen min, siden jeg har en 12" jobbpc og en 18.5" slepbar hjemme. Minnekort leser er viktig. Tenker ogsåvå bruke det som kartplotter i båten pga skjermstørrelse (har en 5" Garmin nå, koster flesk med 10") Lenke til kommentar
Swome Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Håper virkelig den kommer før jul. Har troen på det. Vi får bare smøre oss med tålmodighet til 9 nov så får vi vite mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå