tykkmann Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Øyestølen Beskrivelse: Øyestølen med Stokksunnvann i bakgrunnen. Ål kommune, Hallingdal. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Etter å ha sett litt på dette så synes jeg det blir slitsomt å betrakte med todelingen av bygning og omgivelser, det fungerer med en gang men ikke over tid. Tror jeg ville gått for enten mer bygning og mindre omgivelser eller mindre bygning og mer omgivelser. Prøv f. eks. et kutt på venstre side inntil vinduskarmen eller et kutt på høyre side slik at ikke noe særlig mer enn Stokksundvannet er med av omgivelsene. Det kan kanskje fungere i et kvadratisk format. Ellers ville jeg likt å sett mer av de nederste stokkene og grunnmuren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg