Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Halvverte vekt etter kroppsbyggerdiett.


Zabaniya

Anbefalte innlegg

Hei, Folkens!

 

Jeg trenger virkelig hjelp. På nåværende tidspunkt frykter jeg det verste. Det er noe alvorlig galt med kroppen min. Jeg skal fortelle kort om min helsetilstand, og hvordan det begynte.

 

Jeg er en forholdsvis ung mann, og som alle unge menn, ønsket jeg å bygge muskler. Derfor startet jeg på denne "Power Muscles 5000" dietten, med intensjon om å øke vekt og muskelmasse. Det viste seg dessverre at denne kuren skulle ødelegge meg fullstendig. Etter en omfattende slankekur, som følge av en kraftig vektøkning tidligere i år, var jeg tilbake der starta, på knappe 70 kilo, og 183 centimeter. Dere kan for øvrig lese mer om vektøkning i min forrige tråd: " https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1343045 ".

 

Nå har jeg etter knappe 2 måneder, på den nye kuren, i stedet for å øke muskelmassen, prestert å gå ned 15 kilo. Dette orker jeg rett og slett ikke lenger, og jeg har nå besluttet å gå tilbake til den vanlige kosten igjen, i håp om å stoppe denne forferdelige vektnedgangen.

 

Men hva er det som kan ha gått så fryktelig galt denne gangen? Nå fulgte jeg faktisk dietten slavisk, jeg spiste både energibarer, og drakk vann miksa med muskelpulver, men tydeligvis til ingen nytte. Jeg spiste ikke noe annet i tillegg til dietten, og jeg trente regelmessig.

 

Det eneste dietten faktisk resulterte i, er at jeg føler meg svært slapp og utmatta, i tillegg den kraftige vektreduksjonen.

 

Jeg håper dere kan komme med noen kloke innspill, og eventuelt rådføre meg, eller gi meg noen andre forslag til dietter, hvor det er mulighet for at jeg øker vekt og muskelmasse. Jeg ønsker også, om mulig, noen innspill til hva denne høyest merkverdige vektreduksjonen kan skyldes.

 

Takk på forhånd!

 

Langdon

 

Edit: Jeg sjekka nettbanken, og det virker som betalingen av dietten har gått igjennom akkurat som den skal.

Endret av Langdon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenges grunnet innrømmet trolling.

 

 

 

Jeg kjeder meg ass, Lars - tror jeg må opprette et nytt emne hvor jeg setter noe litt på spissen... Husker du den gangen jeg påsto at jeg hadde fordoblet vekt etter en slankekur? Eller den gangen jeg skulle ha en heftig gaming, til mellom ett og to tusen spenn? Du og Runy har stengt mange av trådene mine, ass.

 

Så, du har ikke noen preferanser til semi-trollingsrelaterte innlegg? Ingen kategori du foretrekker å stenge tråder i?

 

Gjesp...

 

 

Jeg oppretter en litt trolly tråd snart, ass. Så får du bruke din autoritet til å stoppe meg, ta fra meg huset mitt, og dømme meg til livsstid i fengsel.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...