Emma79 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Skal til Miami i midten av januar sammen med venner og vi fant nylig ut at det er faktisk ganske kaldt der i januar, gj.temp ligger mellom 15-24 grader. Skulle jo ha sjekket ut det FØR vi kjøpte flybilletter da, men nå er det for sent. Så utrolig kjipt, hadde liksom sett for oss varme, soling og bading, men hvis det liksom blir 15 grader så kan vi jo bare glemme det. Hele ferien ødelagt sånn sett Noen som har vært der i januar som kan avkrefte/bekrefte at vi kan faktisk ende opp med bare 15 grader? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Stemmer rimelig bra, de tallene. Men 20 grader i snitt varmer formodentlig litt om det er Norge dere drar fra ... http://www.yr.no/place/United_States/Florida/Miami/statistics.html Lenke til kommentar
Emma79 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Om det bare blir 20 grader da, det kan jo bli 15 grader i flere dager og det er ikke mye sommer å rope over da Lenke til kommentar
Chandon Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har bodd der og har opplevd dager på minussiden også. Januar og februar er kalde måneder. Det varmes opp om dagen av sola men kveldene er som regel iskalde. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nord i Karibien er det usikkert med varme om vinteren. Da jeg var på Cuba i januar var det enkelte dager folk satt med boblejakke rundt bassenget og hele uken for det for guffent vær til at jeg i det hele tatt fikk ligge på stranden til hotellet. Sør i Karibien er man derimot sikret varmt vær om vinteren. Kulderekorden på Cucacao er 20,3 grader. I Miami er kulderekorden -2. Lenke til kommentar
Prisbevisst2 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei, bodde 2 år i Orlando og Jobbet bla i epcot. Det kan være nokså kaldt i januar februar - men som oftest ligger det nok rundt 5 til 10 grader. God tur: -) Lenke til kommentar
Emma79 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei, bodde 2 år i Orlando og Jobbet bla i epcot. Det kan være nokså kaldt i januar februar - men som oftest ligger det nok rundt 5 til 10 grader. God tur: -) Eh.. merkelig det der. For på average temperature for Miami på de aller fleste værsider for januar så står det 15-24 grader. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kan bekrefte at det kan være ned imot 15 grader i Miami på denne tiden. En kompis av meg bodde der januar i år, og han var ikke så happy med det. MEN... Reis heller i slutten av Mars og få med deg DENNE festivalen: http://www.ultramusicfestival.com/ Var på det i år. Det er seriøst det sykeste jeg har vært med på Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Eh.. merkelig det der. For på average temperature for Miami på de aller fleste værsider for januar så står det 15-24 grader. Orlando er ca. 5 grader kaldere enn Miami på vinteren. Lenke til kommentar
Emma79 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Kan bekrefte at det kan være ned imot 15 grader i Miami på denne tiden. En kompis av meg bodde der januar i år, og han var ikke så happy med det. MEN... Reis heller i slutten av Mars og få med deg DENNE festivalen: http://www.ultramusicfestival.com/ Var på det i år. Det er seriøst det sykeste jeg har vært med på Har spurt endel av de lokale på tripadvisor og de har forsikret meg at det ligger stort sett på rundt 20 grader (i 2010 var den kaldeste temp på 82 år så det var uvanlig) med noen dager imellom som kan gå ned til 15 grader. Flybillettene er allerede betalt og jeg reiser med venner, men hehe den festivalen har jeg hatt i sikte lenge, i 2013 reiser jeg alene og I WILL BE THERE! EDM is just the best music out there Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg har vært i Miami i slutten av januar, og da var det varmt der Men hvis jeg var dere ville jeg heller ventet med å dratt i mars når det er spring break. Endret 25. oktober 2011 av knottsau Lenke til kommentar
Emma79 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har vært i Miami i slutten av januar, og da var det varmt der Men hvis jeg var dere ville jeg heller ventet med å dratt i mars når det er spring break. flybillettene er allerede betalt da.. og springbreak er ikke den beste tiden å dra på, det er høysesong og losji koster det dobbelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå