Helpme96 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 har nettop skaffet meg imac, men jeg får ikke kopiert tekst osv. har lett på nett, men der står det at man må bruke epletast eller noe, men jeg har ikke eplegreie på tastature mitt ! trenger hjelp snarest takk Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 fant det ut ;; ikke så blond likevæl da Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Fint at du fant det ut. Kan du fortelle meg om dine erfaringer med vanlig PC-tastur til iMac? Jeg vurderer iMac, men ønsker å beholde PC-tastaturet fordi det medfølgende iMac-tastaturet er latterlig lite. Går det bra, eller bør jeg kjøpe et offisiellt epletastatur? Endret 23. oktober 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg kan fortelle litt om det, har hackintosh og logitech trådløs tastatur. commond er vel windows tast, og alfakrøll er * hos meg. Så hvis du er flink å tilpasse og huske forskjellige kombinasjoner så er det mulig. Men innrømmer det ikke er så enkelt med tanke på jeg bruker både windows og mac. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987134 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei. Eg har over mange år brukt kombinasjonen av mac + pc. Har også brukt teamviewer så eg kan koble meg frå mac til pc og omvendt. Personleg syns eg at det normale apple-tastaturet er for lite. Apple tastaturet med eige talltastatur er av rett storleik. Har i det siste brukt eit Logitech tastatur til macen min, det fungerer strålande med som LM1 sa; windows tast = command og "'" = "@". Men dersom du kan velja, ville eg gått for apple-tastatur med numeric keyboard som hovudtastatur for macen :-) Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) så bra de andre svarte for jeg har INGEN erfaring med mac tastaturet. fikk imac for noen dager siden og har enda ikke bltt helt vant med det enda. apple tastaturet er lite, men man blir jo vant med det da og etter en stund vil du ikke legge merke til det Endret 24. oktober 2011 av Helpme96 Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Nå har jeg et nytt spørsmål egentli Hvordan kopierer man skjermen. Har ikke epletast ogmfinner ikke shift knappen. Ikke at jegnvetnhva det er da? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) cmd + c? Ah skjermen, nvm.. Endret 24. oktober 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Mener du pritn screen? Bile av sjermen. cmd + shift + 3 tar hele sjermen cmd + shift + 4 lar deg velge et område å ta bilde av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå