Blue_rabbit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hei! Har den dag idag et hjemmekinoanlegg fra LG, ht552th-dh. Jeg har nå tenkt å oppgradere til blu-ray. Hjemmekinoen jeg har nå er et "alt-i-et" anlegg, så dvd-spiller og reciver er i samme boks. Hver høytaler har en rød og en svart ledning som går i dvd-spilleren. Det jeg lurer på om det er mulig og kjøpe en blu-ray spiller som er også en reciver, slik at jeg kun kan bytte ut dvd-spilleren, men beholde høytalerene? Om dette er i det hele tatt mulig har jeg ingen anelse om. har også begrenset med plass, så jeg har ikke plass til både en blu-ray spiller og en reciver. Slik ser koblingene ut på dvd-spilleren: http://www.zoll-auktion.de/auktion/daten/bilder_auktionen/galerie_242955_4.jpg Er det noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre? Eller hva jeg trenger? Var innom Elkjøp igår. Der fikk jeg beskjed at jeg burde rett og slett kvitte meg med dette anlegget og kjøpe meg et nytt et. Dette syns jeg ville vært trist. Altså, trenger jeg kun en blu-ray spiller, eller må jeg kvitte meg med hele anlegget og kjøpe et nytt hjemmekino med blu-ray? Når dette er sagt, så vet jeg like mye om høytalere/hjemmekino som partikkelgeneratorer. Takk for alle svar på forhånd! Mvh Håkon Endret 23. oktober 2011 av Blue_rabbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå