BlackBullet Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvordan ser denne gaming pc'n ut? hvilken spill kan den takle? Hard Disc: OCZ 120 GB SSD 2,5" Vertex 2 Hovedkort: ASUS P8Z68-V PRO, Socket-1155 Kabinett: NZXT Trinity Sort Minne: Corsair Dominator 16 GB DHX CPU: Intel Core i5 2500K Quad Prosessor Skjerm Kort: ASUS GeForce GTX 580 1536MB PhysX DVD/Brenner: Samsung DVD brenner SE-406AB Hvit Kjøling Luft: Noctua NH-C14 CPU Kjøler Lyd Kort: Creative SB X-Fi Surround 5.1 PRO Strømforsyning: Chieftec Super 650W CFT-650-14CS Spørsmål: Må jeg legge til noe på nettverk for at den skal være trådløs? Vil den være rask? Er den bra i gaming? Og kan jeg laste ned spill fra cd med denne DVD spilleren? Holder den seg kjølig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Ser ut som en fin pc det der. Bestiller en nesten lik i morgen. Selv så syns jeg lyd fra hovedkortet er greit nok, klarer meg også med 8GB RAM. Det Battlefield 3, som kommer neste uke vil du nok kjøre fint på nesten høyeste innstillinger. Andre nye spill også. Du må kjøpe noe utenom for å koble deg til trådløse nett ja. Den vil absolutt være en fin spillemaskin. Hva mener du med å laste ned fra CD? Temperaturen vil ikke være et problem, om du ikke overklokker veldig mye. Kommer litt an på kabinettet og andre vifter. Endret 23. oktober 2011 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 laste ned fra CD mener jeg for eksempel om jeg kjøper Battlefield 3 på Pc, jeg kan laste det ned på pc'n via DVD spilleren jeg har valgt. Og hva er et bra nettverk for og koble på trådløst? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvilke spill vil den takle? De aller fleste spill på høye instillinger Må jeg legge til noe på nettverk for at den skal være trådløs? Ja, et trådløst nettverkskort Vil den være rask? / Er den bra i gaming? Ja, absolutt. Til spilling vil den være lynrask Og kan jeg laste ned spill fra cd med denne DVD spilleren? Vet ikke helt hva du mener med det. Kan du formulere det på en annen måte? Holder den seg kjølig? Du vil nok ikke ha problemer med høye temperaturer nei. Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg la til et trådløst nettverkskort, og den er framdeles fin i pris denne blir kjøpt! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du kan spare litt på å halvere RAMen du har valgt. Du kommer ikke til å få bruk til mer enn 8GB (regner med du ikke skal redigere tyngre greier mtp at du har valgt i5) Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 har hørt i5 er best for gaming. Tror jeg beholder den som den er. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, en dvd spiller kan lese cd-er. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 har hørt i5 er best for gaming. Tror jeg beholder den som den er. Ja, stemmer det. Er derfor jeg lurer på hva du skal med 16GB RAM. Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Litt enig, 8 RAM er nok. Skal downgrade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå