AndersT2 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har en Yahoo.no mail addresse, og fikk en mail fra adressen "[email protected]" hvor jeg fikk beskjed at mail adressen min snart utgår, og at jeg skal lese vedlegget for videre informasjon. IKKE LES VEDLEGGET, dette er garantert en virus mail, bare se navnet på avsender. Dette kan sikkert skjed for dere som bruker andre mail versjoner også. Har selv ikke sjekket at det er virus, er ikke verdt sjansen. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 spørs jo hvor farlig viruset er da....og det bruker å bli sletta med en gang hvis du har en bra virus kontroll. Men skift til hotmail, så slipper du slike problem, nesten alle virus stoppes der, eneste ulempen er at du bare kan sende filer på maks en mb Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 F-AEN I HELV-ETE!! Din hom***le #"¤"#, jeg lagde nettop en tråd om folk som poster off-topic i "ANNET OM HARDWARE". Kan du f-aen ikke lese det eller? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 tror du burte vaske munnen din gutt. Jeg gidder ikke å lese alle poster som er på nett siden her, så jeg leste ikke din. Beklager at jeg postet feil, skal prøve å ikke gjøre det igjen, tenkte jeg bare skulle si i fra. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 "Nybegynneren" er utestengt for godt, så bare ignorer ham. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Høres ut som denne: http://www.hardware.no/nyheter/august03/mimail.html Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Stenges grunnet feilpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg