Stefo Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hei, når jeg våknet i dag så så jeg på telefon min at simkort mangler. Prøvde å ta det ut å se om det var simkortet som var feil med, men det var ikke feilen. Prøvde også et annet simkort som jeg har liggende, men virket ikke. Hva er problemet, og er det mulig å fikse dette selv ? Har selvfølgelig Rooted telefonen, så vil tru jeg må betale hvis den skal inn på rep. Noen som vet hvor mye det kan koste ? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Send HTC en Epost og spør da. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hei, når jeg våknet i dag så så jeg på telefon min at simkort mangler. Prøvde å ta det ut å se om det var simkortet som var feil med, men det var ikke feilen. Prøvde også et annet simkort som jeg har liggende, men virket ikke. Hva er problemet, og er det mulig å fikse dette selv ? Har selvfølgelig Rooted telefonen, så vil tru jeg må betale hvis den skal inn på rep. Noen som vet hvor mye det kan koste ? Jeg har den feilen av og til. Har hatt den i 6-8 måneder. Må slå av på noen ganger eller ut med batteri sim kort. Vet ikke helt hva som virker best. Skjer uregelmessig. Har ikke rootet telefonen, alt er originalt. Burde gjerne levere den inn for sjekk på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå