Emilienei Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tatt med Canon EOS 6OD. Synes kanskje selv at jeg skulle fått med hele hodet, men er usikker. Blir glad for både ros og ris. Er nybegynner, og vil jo lære så mye som mulig! :!: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det er et nydelig bilde, hun har fantastiske øyne så jeg synes ikke at bildet er redusert om hodet ikke er med. Øynene mer enn oppveier for det. Lenke til kommentar
Emilienei Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Det er et nydelig bilde, hun har fantastiske øyne så jeg synes ikke at bildet er redusert om hodet ikke er med. Øynene mer enn oppveier for det. Tusen takk. Ble veldig glad nå Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er ganske brutalt å kappe hodet sånn men i dette tilfellet trekker jeg ikke for det fordi det fungerer uansett. Bildet er meget imponerende for en nybegynner. Det jeg trekker litt for er noe pussig under øynene som ser manipulert ut. Den lyse stripa opp i høyre hjørne burde kansje ikke vært der men det blir flisespikkeri. Ellers veldig bra, Sofie fortjener også skryt. Lenke til kommentar
Emilienei Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Det er ganske brutalt å kappe hodet sånn men i dette tilfellet trekker jeg ikke for det fordi det fungerer uansett. Bildet er meget imponerende for en nybegynner. Det jeg trekker litt for er noe pussig under øynene som ser manipulert ut. Den lyse stripa opp i høyre hjørne burde kansje ikke vært der men det blir flisespikkeri. Ellers veldig bra, Sofie fortjener også skryt. Takk for kommentar! Den lyse stripa hadde jeg ikke tenkt noe på, skal nok greie bli bedre til å legge merke til detaljer som det Lenke til kommentar
sollie Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Funker som fjell for meg. Hva slags linse har du brukt her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå