Gå til innhold

BK: Rett før.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ekte god, gammel låve - jeg syns jeg kjenner lukta og høyet som klør... :)

Ellers er jeg litt usikker på lyset her - det ser ut som du har brukt blitz og det måtte vel til, tenker jeg, men det kræsjer litt med den sterke lyskilden til høyre som tar mye fokus. Tenkte først litt på om dette kunne være sola som skinner inn mellom glipene i veggen, men hvis det er en lampe tror jeg det ville vært en fordel om den hadde vært slukket.

Uansett - et flott bidrag til temadagen, dette :)

Lenke til kommentar

En ekte god, gammel låve - jeg syns jeg kjenner lukta og høyet som klør... :) Ellers er jeg litt usikker på lyset her - det ser ut som du har brukt blitz og det måtte vel til, tenker jeg, men det kræsjer litt med den sterke lyskilden til høyre som tar mye fokus. Tenkte først litt på om dette kunne være sola som skinner inn mellom glipene i veggen, men hvis det er en lampe tror jeg det ville vært en fordel om den hadde vært slukket.Uansett - et flott bidrag til temadagen, dette :)

Takk for tilbakemelding,ikke blits men sterk lampe,det er sola/lyset utenfra som kommer inn mellom glipene i veggen.

La inn data og som du kan se om du ønsker.

Lenke til kommentar

Flott bilde TorHar vel sett dette før, men det tåler et gjennsyn.Liker fargene og de flotte strålene du har fått ut fra lyspunktet

Takk for tilbakemelding,ja nesten samme bilde som har vert ute før,her bare med andre innstilinger og lys.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...