MotoG Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 På trappa Beskrivelse: Rawformat behandlet i Lightroom. Beskjært ca 20% Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 så utrolig søt,gode farger og lys,smil Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Søøøt! Morsomt uttrykk og fin positur. Fine detaljer, men jeg syns nok den med fordel kunne fått litt mer oppskarping. Litt tettere utsnitt ved å kutte litt på alle sider hadde jeg også likt - ville gi noe bedre fokus på dyret om nedre høre hjørne forsvant. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Holder med Astrid i et kutt for å fjerne det sorte trianglet for å oppnå et renere motiv. Da blir det også ganske stilig med den delte tofargede bakgrunnen. Fin positur på Nøtte Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Artig liten en som blir mer og mer skjelden her hvor jeg bor. Morsom positur. Bør kutte vekk på høyre side til litt forbi den sorte sprekken og under til det laveste hjørnet på bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg