skulegutan Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Og angrer, vil gå en yrkesrettet vei, hvilke muligheter har jeg? Står uten ungdomsrett Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 "Ungdomsrett" er oppskrytt. Ta noen fag som privatist og spør skolen. Hvor ille det er spør etter skolen, så hvor bor du? Lenke til kommentar
skulegutan Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 hedmark Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 I by, småby eller på bygd da? Lenke til kommentar
skulegutan Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 bygd/småby Lenke til kommentar
skulegutan Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 har jeg mulighet til å utdanne meg som rørlegger i forsvaret?.... Lenke til kommentar
Ferrari96 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 har jeg mulighet til å utdanne meg som rørlegger i forsvaret?.... Det finst ikkje noko spesiell rørleggerutdanning i forsvaret, men du kan ta fleire kurs og so jobb i ei bedrift eg går i tiende klasse og har utplassering ein dag i veka (onsdag). eg er i bedrift som driv med både rørlegging og elektro han eg pleier og vera med... han har ikkje noko rørlegger utdanning, men han heller på og ta noko kurs eller noko sånt du kan jo ta kontakt med forskjellige rørlegger-bedrifter og høyre med dei om du kan få jobb hos dei, so får du opplæring før du reiser på oppdrag aleina Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ei jente i klassen min fra VGS (almenn) tok utdanning som frisør etter at hun var russ. Går ikke dette lengere? Har ikke alle som ordner seg en lærlingeplass krav om skoleplass? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen jobber lar deg avlegge fagprøve dersom du kan dokumentere minst 5 års praksis, men du kan nok neppe begynne å jobbe som rørlegger uten videregående skole på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå